تاریخ انتشار: 1395/12/17 14:10
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛
کد خبر: 224670

مفتخر: از الان به فکر شب عید بچهایم هستم/ دیگر نمی توانم به چهره بازیکنانم نگاه کنم

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از مسئولین این تیم گلایه کرد.
مفتخر: از الان به فکر شب عید بچهایم هستم/ دیگر نمی توانم به چهره بازیکنانم نگاه کنم

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر پس از برد مقابل استقلال اهواز گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم و نیمه دوم متحول شدیم و می دانستیم که اگر گل اول را بزنیم، گلهای بیشتری می توانیم وارد دروازه استقلال بکنیم و تغییرات ما نتیجه داد  و توانستیم پیروز این یدان شویم.

وی افزود: در هفته های قبلی نیمه اول ضعیف تر ظاهر می شدیم. نیاز به این پیروزی داشتیم تا فاصله بگیریم از قعر جدول زیرا ته جدول بسیار فشرده است و با این 6 امتیازی که در دو بازی گذشته به دست آوردیم، خود را از ته جدول جدا کرده ایم.

وی ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و بحث روحی و انگیزشی بچه هایمان خیلی پایین است تیمی که پول ندارد، نمی توانید انتظار شگفتی از آن داشته باشید. من به فکر شب عید بچه هایم هستم و بازیکنانم هیچ کم کاری نمی کنند و من حتی 100 هزار تومان ندارم به بچه هایمان بدهم و بچه ها دارند برای نام بوشهر تلاش می کنند تا این تیم در لیگ یک بماند.

مفتخر در پایان افزود: بعضی ها از مسئولین کمک کردند که من از آنها تشکر می کنم اما آن پول فقط برای سفرهایمان است. استاندار صحبت هایی کردند و امیدوارم بتوانند در چند روز آینده به قولهایشان عمل کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yra8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: برای قائدی برنامه داریم/ پرسپولیس، گسترش فولاد، ذوب آهن و دو تیم خارجی به دنبال قائدی هستند
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛

ارتش ایرانجوان با لشگری از محروم و مصدوم در بابل
اختصاصی| کار سخت مفتخر، ناممکن شد؛