تاریخ انتشار: 1395/12/02 18:34
کد خبر: 227792

ابراهیم زاده:زرگر با سیاست داوری کرد

سرمربی مس کرمان گفت:می دانستیم خط هافبک و فوروارد ملوان سرعتی است و دریبل زن هستند.
ابراهیم زاده:زرگر با سیاست داوری کرد

منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل ملوان اظهار داشت: فرصت هایی که داشتیم از آن استفاده نکردیم که بتوانیم بالای جدول باشیم.این یک واقعیت درباره فوتبال است. همه نوع حرکتی انجام دادیم. می دانستیم خط هافبک و فوروارد ملوان سرعتی است و دریبل زن هستند.متاسفانه نتوانستیم به آنچه که شایستگی اش را داشتیم برسیم. حالا باید در بازی های خارج از کرمان جبران مافات کنیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. 

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: چندین بار توسط خط هافبک می توانستیم به گل برسیم آنها به خط حمله اضافه شدند افرادی نظیر کیانی و  رضایی اضافه می شدند و موقعیت هایی خلق می کردند. در نیمه اول هم دغاغله یک فرصت داشت. حامد محمودی و کیانی در چند دقیقه پایانی اضافه شدند تا از ضربات بلند استفاده کنند و سر بزنند. 

وی درباره عدم حضور محبوب مجاز در ترکیب اصلی تیمش اذعان داشت: نفری که به جای محبوب مجاز بازی کرد خیلی خوب کار کرد. محبوب مجاز بعد از دو، سه بازی سنگین نیاز به استراحت داشت. به همین دلیل بود که از ابتدا به میدان نرفت. در نهایت من به عنوان سرمربی که با بازیکنانم زندگی می کنم تصمیم گرفتم او از ابتدا بازی نکند. هر تیمی که اینجا می آید بازی کند بسته کار می کند و به دنبال ضدحمله است. ما مطمئنا در خارج از خانه بهتر کار می کنیم. 

سرمربی مس کرمان گفت: خداراشکر در این هفته باران خوبی بارید و وضعیت زمین هم بد نبود. در روزی که مردم و مسوولان برای ما سنگ تمام گذاشتند فرصت سوزی کردیم. قدردانی ما این است که بتوانیم ببریم. اگر این تیم به لیگ برتر صعود کند به نفع همه ما می شود. در 5 دقیقه آخر نیاز داشتیم که در زمین تیم حریف باشیم و باید از ریباندها استفاده می کردیم تا آدم روی نیمکت ننشیند هیچوقت نمی تواند مربیگری کند. 

ابراهیم زاده در پایان اذعان داشت: آقای زرگر یکی از داوران خوب ماست. او بدون اشتباه و با سیاست بازی را به پایان رساند. دروازه بان تیم حریف چندین مرحله در بازی تاخیر انداخت البته این دید ماست. داور هم یک بار هم به سمت دروازه بان تیم حریف نرفت. محمد آبشک در نیمه اول چندین مورد خطای فاحش داشت.می توانست به این بازیکن اخطار بدهد. اینها می شود سیاست. اگر او کارت می گرفت مجبور بود نوع بازی  اش را تغییر بدهد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrnnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت استثنایی برای فرار سپیدرود

شهدادنژاد: موفقیت تیم مهمتر از کلین شیت است
دروازه بان تیم مس کرمان مطرح کرد؛