تاریخ انتشار: 1396/06/25 23:38
دستنشان یا نخعی/ کدامیک بازی بزرگ هفته را می برد؟
کد خبر: 182723

پیش بازی ملوان مس کرمان؛ رستگاری در شمال برای مدعیان!

از سری مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم مدعی ملوان بندر انزلی و مس کرمان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ملوان مس کرمان؛ رستگاری در شمال برای مدعیان!

 دیداری سخت و نفس گیر که می توان این مسابقه را حساس ترین مسابقه هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول دانست. مسابقه ای طاقت فرسا که تاثیر بسیاری در رتبه دو تیم در جدول دارد و به نوعی رستگاری تیم های بالای جدولی در گرو این بازی می باشد چرا که در صورت از دست دادن امتیاز تیم خوب و با شخصیت مس کرمان که با سرمربی گری احمد نخعی دوباره به اوج بازگشته است، در بازی مقابل ملوان دیگر مدعیان صعود از جمله خود همین ملوان که با نادر دستنشان دوباره به ساحل آرامش رسیده است را خوش حال می کند.

بی شک این دیدار مهیج برای انزلی چی ها می تواند بسیار حساس و مهم باشد چرا که برد ملوان در این بازی تاثیر بسیاری در موفقیت این تیم دارد چرا که مس کرمان یکی از حریف های مستقیم این تیم در راه لیگ برتر می باشد و اگر تیمی می خواهد به لیگ برتر صعود کند، می بایست در بازی های خانگی خود با دست پر از زمین خارج شود.

گفتنی است ملوان با کسب پنج امتیاز از چهار بازی در مکان یازدهم و مس کرمان نیز توانسته با سرمربی موفق و بومی خود از چهاربازی خود ده امتیاز را کسب کرده و در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد. این دیدار عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می گردد.

ترکیب احتمالی دو تیم

ملوان: حجت صدقی - وحید حیدریه - صائب محبی - مهدی کربلایی - پژمان نوری - شهریار مقانلو - محمدرضا نقدی پور - محمد پور رحمت الله - علی عابدی - مهیار زحمتکش - پوریا غلامی

سرمربی: نادر دست نشان

مس کرمان: حمید عرفانی - احمد حیات منش - رامتین سلیمان زاده - فرهاد سالاری - احسان پورشیخعلی  - علیرضا علیزاده  - محمد علیزاده - میلاد محمدی - کیانوش میرزایی - مهدی تیکدری - شاهرخ غلامرضاپور 

سرمربی: احمد نخعی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zexxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر اول مس مقابل ملوان کیست؟/ یکی از یکی بهتر!
فرتاک ورزشی بررسی می‌کند؛

مس کرمان به دنبال ثبت آماری جدید در انزلی
هرآنچه که باید درخصوص بازی ملوان و مس بدانید؛

طلسم مرداب انزلی برای مس شکسته می‌شود!
اوج هیجان هفته دوم در انزلی؛