تاریخ انتشار: 1402/05/13 18:57
کد خبر: 1595

گواردیولا: اگر بارسایی‌ها سیلوا را می‌خواهند برای مذاکره بیایند/ گواردیول؟ چه نام خانوادگی زیبایی!

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی به طور غیرمستقیم برای انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا چراغ سبز نشان داد.
 گواردیولا: اگر بارسایی‌ها سیلوا را می‌خواهند برای مذاکره بیایند/ گواردیول؟ چه نام خانوادگی زیبایی!

پپ گواردیولا که شاگردانش در بازگشت از تور پیش‌فصل آسیایی، حالا خود را برای بازی روز یکشنبه با آرسنال در جام خیریه انگلیس آماده می‌کنند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: البته که ما برای کسب پیروزی در این دیدار تلاش خواهیم کرد. ما دو هفته دیرتر نسبت به آرسنال فصل گذشته را به پایان رسیدیم و در نتیجه دو هفته دیرتر هم آماده‌سازی خود را برای فصل جدید آغاز کردیم، بنابراین در بهترین حالت خود نیستیم. برای راه‌اندازی مجدد تیم ممکن است کمی به دردسر بیفتیم اما این یک فینال است و امیدوارم ذهنیت ما بتواند به ما در رقابت کمک کند.

وی همچنین درباره یوشکو گواردیول که در آستانه پیوستن به من‌سیتی از لایپزیگ است، اظهار داشت: گواردیول، چه نام خانوادگی زیبایی دارد. او در حال پشت‌ سر گذاشتن تست‌های پزشکی منچسترسیتی است و امیدواریم بتوانیم این معامله را در ساعات یا روزهای آینده نهایی کنیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین درباه دو بازیکن تیمش که شایعه جدایی‌ آنها نیز مطرح است، خاطرنشان کرد: در مورد کایل واکر و برناردو سیلوا چه چیزی می‌توانم بگویم؟ آنها بازیکنان مهمی برای ما هستند، برای همین برای حفظ‌شان هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد. جایگزین پیدا کردن برای برناردو و کایل کار بسیار دشواری خواهد بود.

پپ افزود: برخی بازیکنان فکر می‌کنند که وقتی سه‌گانه قهرمانی را به دست آوردند دیگر کار تمام شده است و می‌خواهند تجربه‌ای جدید در جایی دیگر داشته باشند. من بازیکنی را که نمی‌خواهد در اینجا بماند را نمی‌خواهم اما این تنها نظر من است. ما هنوز پیشنهاد مناسبی برای برناردو سیلوا دریافت نکرده‌ایم، اگر بارسلونا او را می‌خواهد، سوار هواپیما بشوند و برای مذاکره با مدیر ورزشی ما به اینجا بیایند.

گواردیولا در پایان درباره چالش پیش‌روی تیمش در فصل جدید پس از فتح سه‌گانه قهرمانی گفت: این برای ما از نظر ذهنی و نحوه رشد ما به عنوان یک تیم و از نظر فوتبالی برای حفظ سطح بازی‌مان، چالش بسیار بزرگی است. ما می‌خواهیم نشان دهیم که هنوز تشنه موفقیت هستیم و این آرزوی ماست.

تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال از ساعت 18:30 روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم می‌روند تا قهرمان این دوره جام خیریه انگلیس مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkyz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه اوبامیانگ برای پیوستن به بارسلونا