تاریخ انتشار: 1395/09/28 16:28
اختصاصی/
کد خبر: 242147

اسلامی: تا گلزنی و هماهنگی ام زمان زیادی گذشت

مهاجم ایرانجوان بوشهر با به ثمر رساندن 5 گل در 3 بازی توانست در بهترین جایگاه گلزنان رقابت های لیگ دسته اول قرار بگیرد.
اسلامی: تا گلزنی و هماهنگی ام زمان زیادی گذشت

حجت اسلامی در خصوص 5 گلی که در 3 دیدار به ثمر رسانده به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: زمان آقای خرمزی هم خوب بازی می کردیم و متاسفانه نتیجه نمی گرفتیم و این گل هایی که به ثمر رساندم زحمت تمام بچه های تیم مان بود که خدا را شکر توانستم نتایج زحماتشان را بگیرم و شرمنده هواداران بوشهری و هم تیمی هایم نشوم.

10 گل در 3 دیدار اتفاق خارق العاده بود و او در این باره می گوید: من، مهدی قائدی و بابا محمدی در خط جلو حضور داریم و وظیفه مان گلزنی است و خدا را شکر روند تیمی مان در این 3 بازی به نحوی بود که عملکرد خوبی داشتیم و هجومی بازی کردیم. ما بازیکنان خط جلویی وقتی گل می زنیم نتیجه تلاش اکثر بچه های تیم است و پاسخگوی زحماتشان هستیم.

او درباره اینکه می تواند در پایان رقابت های لیگ دسته اول آقای گل باشد گفت: تمام تلاشم این است که برای تیمم مثمرمثمر باشم و اگر خدا بخواهد همین طور روند گلزنی ام را ادامه دهم و از جدول گلزنان بالا بیایم. به آقای گلی در لیگ یک فکر می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا ببینم چه پیش می آید.

وی در ادامه گفت: بازیکنی که از یک باشگاه دیگر می آید نیاز به هماهنگی دارد و این زمان بر است و نیاز به فرصت داشتم تا جایی که بتوانم خودم را ثابت کنم. سال اولی است که بیرون از استانم بازی می کنم و خب شرایط برایم کمی سخت بود تا وفق پیدا کنم. نیاز به یک زمان خوب داشتم تا گلزنی کنم که خب در این چند بازی این اتفاق رخ داد.

اسلامی درباره اینکه چه شد از لیگ برتر به لیگ یک آمد می گوید: در تیم امید صبای حضور داشتم و به دلیل رفتنم به خدمت مجبور شدم به تیم مقاومت بروم و مجبور شدم بعد از آن در لیگ یک توپ بزنم. تمام تلاشم را می کنم تا یک روز به لیگ برتر بازگردم. آن روز را هم خواهید دید و قطعا به بازیکن مثمرثمری برای تیمم تبدیل خواهم شد.

مهاجم ایرانجوان درباره تغییرات در کادرفنی تیمشان و نتایجی که حاصل شد گفت: هر سال با تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه تغییراتی هم در کادرفنی ایجاد می شود و بوشهر هم همین اتفاق برایش افتاد. در فوتبال کشورمان همین طور است و هیچ مربی ای دوام صددرصدی ندارد. گاهی اوقات تیمی که نتیجه نمی گیرد با تغییر سرمربی یا کادرفنی شوک اساسی ای به تیم وارد می شود که بعضی هایش مثبت است و بعضی هایش منفی. در تیم ما این شوک خیلی مثبت بود اگرچه آقای خرمزی زحمات زیادی برای تیم کشیدند اما آقای مفتخر از سال گذشته شناخت خوبی نسبت به تیم و شرایط محیطی داشتند که خب این موضوع در روند نتیجه گیری ما تاثیرگذار بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zw85z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسلامی: تا گلزنی و هماهنگی ام زمان زیادی گذشت