تاریخ انتشار: 1395/10/07 20:32
از مدیران کرمانشاه بابت حمایت از اردوی راه آهن تشکر می کنم
کد خبر: 239971

اختصاصی/ استحقاری: اردوی راه آهن طبق برنامه پیش می رود

راه آهن تهران دراردوی 5 روزه به کرمانشاه تمرینات خود را بخوبی پشت سر می گذارد تا برای نیم فصل دوم لیگ یک خود را آماده نماید.
اختصاصی/ استحقاری: اردوی راه آهن طبق برنامه پیش می رود

فرشید استحقاری سرمربی راه آهن تهران در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی در رابطه با تمرینات این تیم در اردوی کرمانشاه گفت: خوشبختانه تمرینات در کرمانشاه بخوبی دنبال می شود و امیدواریم بتوانیم در این 5 روز به هماهنگی بیشتری دست پیدا نماییم.

سرمربی راه آهن درادامه افزود: تمرینات هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین داریم که زمان های آفتابی در چمن ورزشگاه 15 هزار نفری و در موقع بارندگی در چمن مصنوعی آموزش و پرورش برگزار می گردد که جا دارد بابت حمایت های استانداری کرمانشاه و اداره ورزش و جوانان و عوامل استادیوم 15 هزار نفری و آموزش و پرورش و تمامی کسانی که در برپایی این اردو حمایت لازم را داشته اند تشکر نمایم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف بازیکنان معترض که به علت مشکلات مالی در تمرینات حاضر ندارند چه می باشد، گفت: چند بازیکن برای تمرینات حضور ندارند که ان شالله به تیم اضافه خواهند شد بالاخره آنها هم مشکلات خاص خود را دارند که باشگاه باید توجه نماید ولی شرایط الان باشگاه راه آهن در حال حاضر این گونه است و باید همه دست به دست هم بدهیم و مشکلات را با همدیگر حل نماییم.

استحقاری سپس گفت: با این بازیکنان صحبت های لازم شده و ان شالله توافقی صورت می گیرد که طرفین رضایت داشته و هر چه سریع تر به تیم ملحق بشوند تا تمرینات گروهی منسجم تر دنبال شود.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی در نیم فصل به تیم اضافه خواهد شد یا نه، گفت: چند بازیکن در اردوی کرمانشاه اضافه شده اند و یکی دو نفر هم بعد از اردو و در تهران ملحق خواهند شد و تا قبل از آغاز نیم فصل دوم تصمیم گیری در مورد آنها صورت خواهد گرفت.

استحقاری در پایان سخنان خود گفت: اردوی کرمانشاه تا جمعه ادامه خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم به هماهنگی لازم دست پیدا نماییم و دوست دارم ازاین تریبون از مدیران بادران تهران که نهایت همکاری را با اینجانب در مورد پیوستن به راه آهن داشتند تشکر نمایم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwvd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مربی بادران سرمربی راه آهن می شود