تاریخ انتشار: 1395/11/05 22:42
کد خبر: 233672

تا زمانی که رضایت نامه ام را نگیرم، از باشگاه نمی روم

هافبک استقلال گفت: اصلا بحث رفتن به پرسپولیس یا تراکتورسازی نیست، بلکه من می خواهم به خاطر اینکه بازی نمی کنم، جدا شوم.
تا زمانی که رضایت نامه ام را نگیرم، از باشگاه نمی روم

فرشید باقری در رابطه با بحث جدایی اش از استقلال اظهار داشت: من چند روزی است که پیگیر جدایی ام از استقلال هستم. دیروز صبح هم جلسه ای را به همراه وکیلم با افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال داشتم. ما همانطور که گفتم درخواست رضایت نامه کرده بودیم و این درخواست را به صورت مکتوب به افتخاری ارائه کردیم.

 

وی افزود: با افتخاری به این نتیجه رسیدیم که من جدا شوم اما او در این جلسه که یکی، 2 ساعت به طول انجامید، گفت باید با منصوریان صحبت کنم. این کار انجام شد و افتخاری هم با سرمربی تیم صحبت کرد تا بحث جدایی من به سرانجام برسد.

 

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: افتخاری بعد از صحبت با منصوریان گفت که سرمربی تیم به شرطی رضایت داده که تو به پرسپولیس یا تراکتورسازی نروی. بازهم خود افتخاری گفت که کارت را درست می کنم و نگران نباش اما بازهم خبری از صدور رضایت نامه نشد.

 

باقری در ادامه بیان داشت: من بارها گفتم اصلا بحث رفتن به پرسپولیس یا تراکتورسازی نیست، بلکه من می خواهم به خاطر اینکه بازی نمی کنم، جدا شوم. به هر حال افتخاری به قولی که به من داده بود عمل نکرد و من از او ناراحت هستم.

 

وی در پایان افزود: من از صبح امروز هم به باشگاه رفتم اما هیچ کس اینجا نیست. هیچ مسئولی نیست که کار مرا انجام بدهد اما من تا زمانی که رضایت نامه ام را نگیرم، از باشگاه نمی روم و همین جا نشسته ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459y9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان سیبل این همه انتقاد/نمایش های پرنوسان استقلال