تاریخ انتشار: 1395/06/29 11:23
تیم ملی چرا آدیداس نمی پوشد
کد خبر: 260596

چرا لباس تیم ملی فوتبال بر چسبمالی شده است

تیم ملی ایران با پیراهن های برچسب خورده در مسابقات آسیا نوجوانان شرکت کرد.
چرا لباس تیم ملی فوتبال بر چسبمالی شده است

نیلوفر مژدهی

تیم ملی نوجوانان ایران در هند بازی می کند تا سهمیه جام جهانی را دریافت کند.این تیم اما با لباس هایی عجیب در این مسابقات ظاهر شده است.روی پیراهن بازیکنان تیم ملی برچسب خورده است.به طوری که نام شرکت تولید کننده این پیراهن ها مشخص نیست.

فدراسیون فوتبال با روی کار آمدن مهدی تاج اسپانسر پیراهن های تیم های ملی را عوض     کرد و از جیووای به آدیداس تغییر داد تا تمام حرف و حدیث ها پیرامون پیراهن های نا مرغوب به دست فراموشی سپرده شود.حال با توجه به این تغییر برند این سئوال بوجود می آید که چرا پبراهن های تیم ملی آرم ندارد؟چرا مشخص نیست این تیم با لباس های چه برندی در رقابتهای آسیا شرکت کرده است؟

یعنی این تیم هویت ندارد،ارزش و اعتبار ندارد،یا برای فدراسیون فوتبال باری به هر جهت است و مهم نیست نماینده ملت ایران در آسیا چگونه ظاهر می شود؟

این اقدام فدراسیون دو نکته دارد. اول این که چرا آرم شرکت آدیداس روی پیراهن ها نیست. یعنی چرا این بازیکنان لباسی با نام شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نپوشیدند؟ دوم این که اگر برچسب ها برای پوشاندن آرم جیووای است - متعلق به اسپانسر قبلی – چرا فدراسیون فوتبال هنوز از این پیراهن ها استفاده می کند و چگونه است که آدیداس که در این خصوص ذی نفع است معترض نشده است؟

آیا قرارداد بین فدراسیون و شرکت آدیداس تنها برای تیم بزرگسالن است و اگر اینگونه است،این قرارداد هم جای سئوال دارد.البته بعید است این طور باشد.چرا که اگر به این شکل بود دیگر نیازی نبود با آن برچسب ها ،پیراهن ملی پوشان نوجوان ما از شکل و ریخت بیندازند و در این میدان آسیایی که حتی نگاه جهان را هم به خود دارد با این شمایل نامطلوب ظاهر شوند.

بدون شک این سئوالی است که مردم ایران دوست دارند بدانند و حتما فدراسیون فوتبال جواب قانع کننده ای برای آن دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lmgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران -عربستان ساعت15
رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا

باز هم تمرکز دفاعی ما به هم خورد

پیروزی 3 بر 2 ایران بر عربستان
نوجوانان با برد آغاز کردند

چمنیان:بازی اول برایمان مهم است
عربستان را آنالیز خوبی کردیم