تاریخ انتشار: 1396/08/13 17:35
تیمم مشکلی ندارد و فقط نتیجه نمی‌گیرد
کد خبر: 175196

مونتلا: شایعه اخراجم مرا نمی‌ترساند چون روحیه ای جنگنده ای دارم

سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید از محقق شدن شایعه اخراجش از این تیم نمی‌ترسد و اینکه در عملکرد تیمش مشکل بزرگی نمی‌بیند.
مونتلا: شایعه اخراجم  مرا نمی‌ترساند چون روحیه ای جنگنده ای دارم

، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت، بعد از باخت 2 بر صفر هفته گذشته میلان که پنجمین باختش در این فصل سری A بود، ادعا کردند که بازی این هفته روسونری در خانه ساسولو آخرین فرصت، وینچنزو مونتلا برای جلب نظر مدیران باشگاه و ادامه دادن به فعالیتش به عنوان سرمربی است. او اما با رد این موضوع گفت که از بابت اخراج شدنش نگران نیست.

مونتلا که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران برابر ساسولو به میدان می‌روند، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما داریم بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم و تنها مشکل کارمان این است که نتیجه نمی‌گیریم. باید دوباره شروع به بردن کنیم تا به جمع تیم‌های بالای جدول برگردیم. آمارها نشان می‌دهند که ما شوت‌های به سمت چارچوب فراوانی داشته‌ایم اما تعداد معدودی از آنها به گل تبدیل شده است، البته باید اعتراف کرد که در یکی دو بازی اخیرمان تعداد موقعیت‌های گلزنی که خلق کردیم هم زیاد نبوده‌اند اما باز هم خیلی به دروازه رقبا نزدیک بوده‌ایم.

مونتلا درباره شایعاتی که درباره اخراجش از میلان هم شکل گرفته است، اظهار داشت: من از شایعات نمی‌ترسم. من یک جنگجو هستم و فقط روی میلان تمرکز می‌کنم. فراز و نشیب‌های میلان را کاملاً می‌شناسم و می‌دانم که در مدت زمانی خیلی کوتاه ممکن است از عرش به فرش سقوط کنید. این هم بخشی از فوتبال است و من کاملاً می‌دانم که سازوکار فوتبال چگونه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x95m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش عجیب سرمربی میلان به تساوی مقابل آ ا ک

مونتلا: رقابت با سامپدوریا می‌تواند شروع اوج‌گیری ما باشد
از بونوچی و بیلیا انتظار بازی‌های بهتری را دارم

مونتلا: هنوز هم امکان کسب سهمیه لیگ اروپا وجود دارد
باید هویت ایتالیایی در میلان ایجاد کنیم