تاریخ انتشار: 1395/12/20 21:45
اختصاصی| مدافع راست اکسین البرز مطرح کرد؛
کد خبر: 223927

احمد موسوی: انسان با امید زنده است/ امیدوارم لیگ برتری شویم

اکسین البرز در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال نتیجه را به ایرالکو با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.
احمد موسوی: انسان با امید زنده است/ امیدوارم لیگ برتری شویم

به گزارش فرتاک ورزشی، سید احمد موسوی مدافع راست این تیم که با آمدن یحیی گل محمدی بار دچار تحولی عظیم شد در مورد شرایط این تیم و امیدواری برای حضور در لیگ برتر سخن گفت که در ذیل باهم می خوانیم:

* در ابتدا در مورد بازی با ایرالکو باید اشاره کنم که،بازی خوبی برای مان رقم نخورد چرا که همه شرایط برای یک  بازی  خوب محیا بود ولی متاسفانه ما روز خوب فوتبالی مان  نبود و بازی بسته تیم اراک هم به نحوی تاثیر گذاشت تا بازی بی کیفیت باشد.

* آن ها به دنبال ان بودند که با یک امتیاز از بازی خارج شوند ولی فوتبال روی خوش خود را به ان ها نشان داد و المینیوم توانست بر روی اشتباهات گلی را به ثمر برساند و سه امتیاز را با خود به اراک ببرد.

* کار اکسین برای صعود سخت بود که با این باخت نیز سخت تر از قبل شد اما تیم ما نا امید نیست چرا که انسان به امید زنده می باشد و ما هم تمام تلاش خود را به کار می گیریم که برنده از بازی های پیش رو خارج شویم،البته نا گفته نماند که با تیم های بالای جدول بازی مستقیم داریم و البته تیم های دیگر نیز مقابل هم امتیاز می دهند، در کل هنوز برای صعود به لیگ برتر امیدواریم.

* در مورد بازی این هفته نیز مقابل تیم مس رفسنجان باید بگویم که برای سه امتیاز به این شهر می رویم و می خواهیم با فوتبال خوب این تیم را ببریم ولی ان ها نیز در بحرانی قرار گرفته اند و چند بازی می باشد که توانایی برد را از دست داده اند و همین کار ما را کمی سخت می کند.

* در پایان هم از مالکین خوب اکسین البرز که تا اینجای کار تمامی امکانات را در اختیار تیم ما قرار داده اند سپاس گزارم و یک تشکر ویژه از اقا یحیی دارم که بار دیگر به بنده اعتماد کرد ،امیدوارم با کسب نتایج خوب و البته صعود به لیگ برتر دل های این عزیزان را شاد کنیم.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d6oa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکسین البرز و فرصتی که از دست رفت
اختصاصی| یحیی می‌تواند تیمش را به لیگ برگرداند؟؛

بادران و اکسین؛ ناکامان بزرگ هفته بیست و هفتم
اختصاصی| سوای سپیدرود و ملوان؛

رازانی: تجربه اولین شکست با گل‌محمدی خیلی تلخ بود
اختصاصی| دروازه بان اکسین مطرح کرد؛