تاریخ انتشار: 1396/11/03 20:07
اختصاصی|
کد خبر: 163351

رشیدی: خدا هم راضی نیست که این بلاها سر راه‌آهن بیاید/ راه‌آهن آلبوم خاطرات فوتبال ایران است

مدیرعامل تیم فوتبال راه‌آهن تهران درخصوص اتفاقات بازی با مس کرمان صحبت کرد.
رشیدی: خدا هم راضی نیست که این بلاها سر راه‌آهن بیاید/ راه‌آهن آلبوم خاطرات فوتبال ایران است

 دکتر حسین رشیدی مدیرعامل تیم فوتبال راه‌آهن تهران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص اتفاقات بازی این تیم با مس کرمان گفت: همه بازی را دیدند. من نمی‌خواستم صحبت آنچنانی کنم فقط می‌خواستم بگویم که آقای داور عزیز، باشگاه راه‌آهن تهران حتی برای هزینه های روزمره خود نیز مشکل دارد این پنالتی که شما در دقیقه 96 گرفتید نشان دادید که شان و حیثیت داوری را زیر سئوال بردید.

وی افزود: امیدوارم که وجدانتان بابت این پنالتی که گرفتید آسوده باشد و باعث شدید که مشکلات راه‌آهن صد برابر شود و انشالله که وجدانتان آرام شود. من از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران عاجزانه استدعا دارم در مورد قضاوت داورانشان بیشتر نظارت کند و بخدا باشگاه راه‌آهن آلبوم افتخارات فوتبال ایران است. باشگاه راه‌آهن اولین ثبت شده در فوتبال ایران است و حیف است که اینگونه حقش ضایع شود.

رشیدی در خاتمه عنوان کرد: اگر حق ما باخت باشد من هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و هیچ وقت در مورد این موضوعات مطلبی عنوان نمی‌کنم ولی ما که با پائین‌ترین هزینه ها داریم در مسابقات شرکت می‌کنیم، حتی خداوند هم راضی نیست که این بلاها سر راه‌آهن بیاید. من، کادرفنی و بازیکنانم در تلاش هستیم تا حیثیت باشگاه راه‌آهن را حفظ کنیم ولی متاسفانه این اشتباهات داوری در چندین بازی گذشته باعث شده که باشگاه راه‌آهن ضربات جبران ناپذیری را دچار شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mkva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر رشیدی: لطفا کمیته ضد دوپینگ به لیگ یک نظارت کند/ داوران دقت بیشتری داشته باشند
یک پنالتی راه آهن نادیده گرفته شد؛