تاریخ انتشار: 1396/10/19 02:14
کد خبر: 165603

فرصت کم طارمی در الغرافه / موفق باشی ستاره ایرانی

اگر چه پرسپولیس و هواداران پرشورش از رفتن طارمی ناراحت هستند و بخشی از محرومیت های این باشگاه از سوی این بازیکن بوده است، اما او یک ایرانی بوده و باید برایش آرزوی موفقیت کرد.
فرصت کم طارمی در الغرافه / موفق باشی ستاره ایرانی

 الغرافه در حال حاضر تیم هفتم لیگ ستارگان قطر است و در پایان دور رفت لیگ این کشور نتایج خوبی به دست نیاورده. این تیم در صدد است برای دور برگشت با شرایط مطلوب‌تری در مسابقات حاضر شود و از همین رو اقدام به جذب چند بازیکن کرده است.

آنها همزمان با خرید مهدی طارمی از پرسپولیس، وسلی اسنایدر هلندی را هم استخدام کردند؛ بازیکن 34ساله‌ای که سابقه بازی در رئال مادرید، اینترمیلان و گالاتاسرای را در کارنامه دارد. در همین راستا استخدام طارمی بخشی از پروژه بلندپروازانه الغرافه است؛ باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله پلی‌آف حاضر است و باید از پاختاکور ازبکستان میزبانی کند. این بازی برای قطری‌ها بسیار مهم است.

آنها که در لیگ ستارگان تقریبا یک‌سوم تیم صدرنشین یعنی الدوحیل (لخویای سابق) امتیاز جمع کرده‌اند و این فاصله 18امتیازی را غیرقابل جبران می‌بینند، سخت به حضور موفق در فصل جاری لیگ قهرمانان دل بسته‌اند؛ جایی که بازی با پاختاکور روز دهم بهمن برگزار می‌شود و مهدی طارمی 10روز بعد از پایان محرومیتش باید در بزرگترین چالش باشگاه جدیدش شریک شود.

باید دید آینده طارمی در این باشگاه چه خواهد شد و آیا او هم مثل بسیاری از ستارگان ایرانی، در اثر حضور در لیگ این کشور دچار افت می‌شود یا نه؟

بانک ورزش

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mwxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل مهاجم ایرانی الغرافه با تراکتورسازی