تاریخ انتشار: 1397/11/16 18:14
کد خبر: 111127

مرزبان: انتظار یک بازی دشوار را داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت:‌ با حریف سرسختی بازی داریم و انتظار یک بازی دشوار را داریم.
مرزبان: انتظار یک بازی دشوار را داریم

ز، علیرضا مرزبان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی،‌گفت:‌ بازی سختی در پیش داریم خوشحالم که دوباره در تبریز هستم. انتظار یک بازی دشوار را داریم. تراکتورسازی بازیکنان و مربی بسیار خوبی در نیم فصل جذب کرده است.  طبیعی است که در خانه حریف کار سختی داشته باشیم اما با این وجود برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در مور اینکه آیا فردا تیمش با دفاع اتوبوسی بازی می‌کند و اینکه آیا مصدوم و محرومی دارند، عنوان کرد:‌ مصدومانمان را در خانه گذاشتیم. میلاد میداوودی در کنار ما نیست. از بازیکنان جدید 5 نفر را کنارمان داریم و احتمال اینکه 2 بازیکن از این جمع بازی کنند وجود دارد. اگر گارانتی بابت استفاده از سیستم اتوبوسی و رسیدن به پیروزی داشته باشید  این مسئله بد نیست. ما می‌خواهیم با فوتبالمان احساس خوبی بدهیم.  وقتی مربی بخواهد بازی تدافعی انجام دهد و این مسئله را هنگام چیدمان بیان کند بازیکنان متوجه می‌شوند که او از کیفیت حریف ترس دارد. مهمترین فاکتور این است که شما وقتی در پایان 90 دقیقه کارتان به اتمام می‌رسد به عملکرد شرافتمندانه تیم‌تان افتخار کنید.

علیرضا مرزبان در خصوص شرایط آب و هوایی که در بازی مقابل تراکتورسازی وجود دارد، گفت: من عاشق این آب‌وهوا هستم در سرزمینی بودم که پنج ماه از سال این آب‌وهوا را دارد و این مسئله اذیتم نمی‌کند گرمای بدن انسان در همه جای دنیا ۳۷ درجه است صحبت از دما و شرایط آب و هوایی تنها یک شوک روانی است. ارتفاع روی بدن تأثیر می‌گذارد اما گرما و سرما زیاد تأثیری ندارد. 

مرزبان در خصوص حضور در تیم‌های مختلف در فوتبال ایران گفت: اگر تاریخ زندگی من را ببینید چه در پرسپولیس، چه در سپاهان، چه در بوشهر، پدیده و پیکان از نظر بازیکن و سازماندهی همه چیز را درست کردیم حدود ۱۰-۱۱ سال در فوتبال ایران به عنوان دستیار و سرمربی کار کردم و توانستیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: به ما تیم‌های خاص نمی‌دهند باید رابطه‌های خوبی داشته باشید من هم اصراری ندارم.می‌خواهم هر کجا که می‌روم با بازیکنانم رابطه خوب داشته باشم. به شهرداری ماهشهر رفتم این تیم هشت شکست داشت اما تیم را بالا آوردیم. نفت مسجدسلیمان تنها سه امتیاز داشت و با فکری و ویسی به بن‌بست خورده بود من به عنوان تفکر سوم به آنجا رفتم و توانستیم تیم را از این بحران بزرگ نجات بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rega

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: مسائلی رخ می دهد که عدالت نیست