تاریخ انتشار: 1396/06/25 17:56
کد خبر: 182778

رونالدو فوق ستاره رئال از شکستن این رکورد عاجز است!

باز هم خبری از CR7 در سن سباستین نخواهد بود.
رونالدو فوق ستاره رئال از شکستن این رکورد عاجز است!

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به دلیل محرومیت در بازی تیمش در مقابل رئال سوسیداد غایب خواهد بود تا برای ششمین فصل متوالی از بازی در آنوئتا باز بماند و طلسم گلزنی در این ورزشگاه نیز پابرجا باشد.

به گزارش AS، کهکشانی‌ها شاید این روزها بیش از هر زمان دیگری به شماره هفت‌شان نیاز داشته باشند. اوضاع بر وفق مراد تیم زیدان نیست و آنها پس از گذشت سه هفته از رقابت‌ها، با 4 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در رتبه ششم جای گرفته‌اند. دو تساوی پیاپی خانگی برابر والنسیا و لوانته باعث شده تا نیاز تیم به شکست رئال سوسیداد به بیشترین میزان ممکن برسد اما کار، بسیار دشوار است. دشوار هم از این لحاظ که حریف، تیم بسیار خوب و آماده‌ای است و در حال حاضر به همراه بارسلونا در صدر جدول حضور دارد و هم از لحاظ مهره‌هایی که زیدان برای این بازی در اختیار دارد. بنزما، کواچیچ، کروس، وایخو، مارسلو و رونالدو همگی در این بازی غایب خواهند بود.

اما غیبت کریستیانو در این بازی کمی جالب است. CR7 از زمانی که به رئال مادرید پیوسته، تنها در گلزنی در خانه تعداد معدودی از حریفان ناکام بوده که آنوئتا یکی از آنهاست. رونالدو که در مجموع تنها دو بار در لالیگا در این ورزشگاه به میدان رفته، علی‌رغم پیروزی تیمش در این دو بازی، موفق به باز کردن دروازه نماینده سن سباستین نشده تا گلزنی در آنوئتا برایش به یک طلسم تبدیل شود.

 

از فصل 2011/12 به بعد، رونالدو حتی قادر نبوده در آنوئتا به میدان برود! فوق ستاره پرتغالی با احتساب بازی فردا، برای ششمین فصل متوالی، بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد در آنوئتا را از دست می دهد. محرومیت، مصدومیت و تصمیمات فنی باعث شده تا رونالدو پس از دومین فصل حضورش در رئال مادرید، دیگر رنگ بازی در آنوئتا را به خود نبیند. کهکشانی‌ها که در زمان داشتن رونالدو، هر دو بازی خود در خانه سوسیداد را با پیروزی پشت سر گذاشتند، در غیاب فوق ستاره پرتغالی بیلان 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست را به ثبت رسانده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjmn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ مسی در لیست نامزدهای بهترین بازیکن اروپا نیست