تاریخ انتشار: 1396/02/12 11:05
کد خبر: 213530

فشار روی منصوریان برای فصل بعد؛ همچنان با رحمتی ادامه می‌دهی؟

گلر شماره یک استقلال که در فصل جاری عملکرد پر فراز و نشیبی داشته، در دیدار با پدیده هم نتوانست خوب ظاهر شود. او در بازی‌های قبلی استقلال به این متهم شده بود که دیگر آماده نیست و روی گل‌های خورده ضعیف عمل کرده است.
فشار روی منصوریان برای فصل بعد؛ همچنان با رحمتی ادامه می‌دهی؟

قبل از بازی با تراکتورسازی، بعضی از نزدیکان منصوریان در کادر فنی به او توصیه کردند رحمتی را به تبریز نبرد. وقتی سرمربی استقلال می‌پرسید آیا آنها به خاطر مسائل حاشیه‌ای چنین خواسته‌ای دارند، چنین پاسخی می‌شنید: «نه بحث اول فنی است. مهدی از نظر فنی افت کرده است... .»

با این حال منصوریان به رحمتی اعتماد کرد و او را به تبریز برد. در آن مسابقه اتفاقی افتاد که باعث شد منصوریان از بازی دادن به مهدی پشیمان شود. در دقیقه 86 ابراهیمی، بازیکن تراکتور، شوت نسبتا آرامی را زد که رحمتی نتوانست آن را مهار کند و توپ از زیر دستش رد شد و به تور چسبید. پس از آن بازی انتقادها از مهدی به اوج رسید و خود منصوریان هم در محفلی دوستانه اعتراف کرد بازی دادن به مهدی اشتباه بوده است.

خیلی‌ها تصور می‌کردند منصوریان در دیدار با پدیده به سیدحسین حسینی بازی دهد. این گلر جوان نشان داد می‌تواند مهره قابل اعتمادی برای سرمربی باشد. او هر زمانی که بازی کرد، عملکرد نسبتا خوبی داشت ولی منصوریان در دیدار با پدیده هم تصمیم گرفت رحمتی را در چارچوب بگذارد. مهدی در این مسابقه اشتباه فاحشی کرد و عامل به ثمر رسیدن گل حریف بود. او در حالی که فضای خالی زیادی پیش روی خود می‌دید، توپ را به بازیکن پدیده کوبید تا تبدیل به گل شود. دقایقی بعد رحمتی که روحیه‌اش خراب بود، باز هم اشتباه مشابهی کرد و نزدیک بود آن توپ هم گل شود. رحمتی روز سختی را مقابل پدیده سپری کرد و بی‌شک بسیار خوش‌شانس بود که در نهایت استقلال توانست بازی را ببرد.

پس از بازی در فضای مجازی انتقادها از گلر استقلال بالا گرفت و بعضی‌ها در صفحه منصوریان برای او نوشتند تا کی می‌خواهد رحمتی را بازی دهد. حتی شایعاتی به وجود آمد و بعضی‌ها گمانه‌زنی کردند در بازی آخر سیدحسین حسینی درون چارچوب می‌ایستد، اما بعید به نظر می‌رسد باز هم این اتفاق بیفتد و منصوریان به احتمال زیاد در آن مسابقه هم به گلر با تجربه خود میدان می‌دهد.

ولی نگرانی اصلی هواداران، فصل آینده استقلال است. این باشگاه با مهدی رحمتی سه ساله بسته و جالب اینجاست منصوریان تاکید کرده او نقشی در امضای این قرارداد نداشته است. اگر این طور باشد، قطعا قدرت منصوریان در استقلال زیر سوال می‌رود چراکه به هر حال مربی باید در جریان تمدید قراردادها باشد. سرمربی استقلال تا پیش از افت رحمتی گفته بود فصل آینده را هم با او ادامه می‌دهد ولی باید دید پس از اتفاقات اخیر آیا تصمیم او دوباره حفظ رحمتی است یا به دنبال یک گلر دیگر خواهد بود. آنچه مشخص است، منصوریان نظر خیلی مثبتی روی بازی دادن به حسینی ندارد و دنبال گزینه نامی‌تری برای چارچوب استقلال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bk9ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول هواداران تراکتورسازی؛ تـرس استقلالی‌ ها