تاریخ انتشار: 1396/01/13 18:32
کد خبر: 219806

دو بازیکن تهاجمی در فهرست خرید کونته

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی تصمیم دارد در تابستان پیش رو دو بازیکن تهاجمی برای تیمش خریداری کند. وی به سران باشگاهش نام‌های مورد نظرش را داده است.
دو بازیکن تهاجمی در فهرست خرید کونته

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال چلسی دوست دارد بازیکنان جدیدی در تابستان به خدمت بگیرد. چلسی در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر انگلیس و مدعی شماره یک قهرمانی است.

آنها برای فصل آتی و رقابت در لیگ قهرمانان اروپا برنامه‌های زیادی در پیش دارند. چلسی در نظر دارد در تابستان هزینه زیادی برای خرید ستاره‌های مورد نظرش انجام دهد. شنیده می‌شود مربی ایتالیایی خواهان خرید الکسیس سانچز، بازیکن ناراضی آرسنال است. ستاره شیلیایی آرسنال تا سال 2018 با توپچی‌ها قرارداد دارد اما از نتایج تیمش راضی نیست. وی دوست دارد قهرمانی‌های جدیدی به دست بیاورد.

ستاره بعدی فهرست کونته، لوکاکو، مهاجم بلژیکی است. این بازیکن در حال حاضر برترین گلزن لیگ برتر انگلیس است. با احتمال جدایی دیگو کاستا در تابستان پیش رو از چلسی، کونته به دنبال خرید گلزن اوتون است. بازیکن 23 ساله تافی‌ها هم تمدید قراردادش با اورتون به مشکل خورده و به دنبال جدایی است. وی بازیکن سابق چلسی است.

در حال حاضر مالک روسیه‌ای باشگاه چلسی برای خرید ستاره‌های بزرگ در تابستان اعلام آمادگی کرده است. این در حالی است که برخی از بازیکنان مطرح چلسی از تیم‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد دارند. سران چلسی در نظر دارند با خرید ستاره‌های جدید در صورت جدایی برخی از بازیکنان‌شان دچار دردسر نشوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkgvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شکست خانگی چلسی برابر کریستال‌پالاس/ منچستریونایتد در خانه متوقف شد
هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس