تاریخ انتشار: 1396/09/11 20:00
اختصاصی| اکسین سکوی پرتاب شیرها به رده سوم جدول؛
کد خبر: 171178

پیش بازی خونه به خونه-اکسین؛ جدال همسایه‌ها با چاشنی انتقام گیری!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم خونه به خونه بابل و اکسین البرز از ساعت 14 در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی خونه به خونه-اکسین؛ جدال همسایه‌ها با چاشنی انتقام گیری!

 دو تیم درحالی به مصاف هم خواهند رفت که هفته قبل موفق شدند به پیروزی دست یابند. خونه به خونه مقابل شهرداری ماهشهر در جنوب موفق شد 2-1 به پیروزی دست یابد و در آن سو نیز اکسین البرز، در دیداری سخت و نفس‌گیر، 3-2 ایرانجوان بوشهر را از پیش روی برداشت.

آخرین تقابل دو تیم:

خونه به خونه و اکسین تاکنون دو بار به مصاف هم رفته‌اند. در بازی رفت فصل قبل، اکسین درحالی که 2-0 جلو بود، به دلیل پرتاب سنگ هواداران خونه به خونه به سمت داور، آن بازی نیمه تمام ماند و بعدها، توسط کمیته انضباظی 3-0 به سود اکسین رقم خورد. در بازی برگشت اما شرایط کاملا متفاوت بود و درحالی که بابلی‌ها با گل از روی نقطه پنالتی حمید کاظمی 1-0 جلو بودند، با گل دقیقه 94 مسیح زاهدی برای اکسین، آن بازی 1-1 تمام شد.

وضعیت مربیان دو تیم:

جواد نکونام در خونه به خونه فوق العاده کار کرده است. اگر از توصیف حمله وحشت‌ناک آنها صرف نظر کنیم، به مدافعانی می‌رسیم که اکثرا در لیگ برتر توپ زده‌اند و باتوجه به تجربه بالا، در اوج جوانی بهترین عملکرد را برای تیم نکونام داشته‌اند. نکونام در بابل تیم باشخصیتی ساخته است. تیمی که بازی زیبایش سبب شده تا نگاه اکثر آنالیزورها، به بازی یاران نکونام و سبک بازی تیمش باشد. در مقابل اما علی لطیفی همواره دچار نوسان بوده است. هرگاه باخته، داور مقصر بوده و هرگاه برده، داور بهترین عملکرد را داشته! از جنجال‌های لب خطش اگر فاصله بگیریم، او پشت سر نکونام در جدول جای گرفته است و باید منتظر یک دیدار جذاب از دو تیم بود.

جایگاه دو تیم در جدول:

خونه به خونه از 15 بازی خود در لیگ، 6 پیروزی، 7 تساوی و 2 شکست در کارنامه ثبت کرده و در این 15 بازی، 16 گل زده و 8 گل نیز دریافت کرده است و با 25 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. اکسین البرز از 15 بازی خود در لیگ، 7 پیروزی و 4 شکست و تساوی در کارنامه خود ثبت کرده است و در این 15 بازی، 16 گل زده و 12 گل نیز دریافت کرده است و با 15 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

آمار و ارقام:

* خونه به خونه از 7 بازی خانگی خود، 3 پیروزی و تساوی و یک شکست کسب کرده است و 10 گل زده و 4 گل نیز دریافت کرده است و از مجموع 21 امتیاز خانگی، موفق به کسب 12 امتیاز شده‌اند. اکسین نیز در 7 بازی خارج از خانه خود، 1 پیروزی، دو تساوی و چهار شکست در کارنامه خود ثبت کرده و چهار گل زده و هفت گل نیز در بازیهای خارج از خانه زده است و از 21 امتیاز ممکن، 5 امتیاز گرفته است.

* اکسین با زدن 4 گل در خارج از خانه، سومین خط حمله ضعیف از این حیث را در اختیار دارد.

* خونه به خونه با دریافت 4 گل در خانه، دومین خط دفاع از این حیث را در اختیار دارد. آنها با زدن 10 گل خانگی، سومین خط حمله برتر لیگ یک در بازیهای داخل خانه می‌باشند.

* خونه به خونه با دریافت 8 گل، دومین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارد.

* آخرین باخت خونه به خونه به 10 هفته قبل و در دیداری خانگی مقابل تیم فجرسپاسی برمی‌گردد.

* خونه به خونه در سه پیروزی قبلی خود در لیگ، با اختلاف یک گل از سد حریفانش گذشت.

* آخرین برد خارج از خانه اکسین در لیگ، به هفته دوازدهم و مقابل صبای قم برمی‌گردد که آنها 1-0 موفق شدند به پیروزی دست یابند.

کوبل داوری:

داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: جلیل شعرانی، حسین مرادی و مصطفی بینش، ناظر داوری: نادر جعفری

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwqx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مازندران در فصل بعد لیگ یک سه نماینده خواهد داشت
اختصاصی| اوج هیجان در سه شهر همجوار مازندران؛

مربیانی که از صعود باز ماندند+عکس
اختصاصی| پرونده اکسین و خونه به خونه بسته شد؛