تاریخ انتشار: 1395/11/29 16:12
اختصاصی/ یحیی در اندیشه صدرجدول، مهدی در اندیشه صعود به لیگ برتر؛
کد خبر: 228507

تلافی پرسپولیسی ها در ایستگاه 25

دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال کشور به هفته بیست و پنجم خود رسید تا در این هفته دو پرسپولیسی در مصاف با هم عیار خود را مشخص نمایند.
تلافی پرسپولیسی ها در ایستگاه 25

هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز یکشنبه یکم اسفندماه با دیدار تیم های بادران تهران و نفت مسجد سلیمان آغاز خواهد شد و در روز دوشنبه با انجام 8 دیدار دیگر به پایان می رسد تا هفته ای دیگر از لیگ یک به پایان رسیده و تیم های مدعی صعود و سقوط حساسیت بازی هایشان به اوج برسد.

 

از نکات قابل توجه این هفته می توان به دیدار تیم های اکسین البرز و پارس جنوبی جم اشاره نمود  2 تیمی که بر روی نیمکت های خود از یحیی گل محمدی و مهدی تارتار بهره می گیرند، 2 پرسپولیسی سابق که مربیگری در تیم های لیگ برتری را هم در کارنامه کاری خود نیز دارند و آمده اند در لیگ یک عیار خود را مشخص نمایند.

 

بدون شک حضور یحیی گل محمدی در اکسین البرز شرایط را برای این تیم بسیار بهتر از گذشته نموده و در حال حاضر با این تیم به امتیاز 36 در هفته 24 دست یافته و اگر بتواند برابر پارس جنوبی جم به پیروزی دست یابد، علاوه بر کسب 3 امتیاز حساس و حیاتی، توانسته است یکی از مدعیان صعود را متوقف و خود را به امتیاز 39 رسانده و تا حدودی به صدر جدول نزدیک تر نماید.

 

یحیی گل محمدی در ابتدا توانست ساختار دفاعی اکسین را متحول نماید و همین هم گل زدن به این تیم و عبور از خط دفاعی مستحکم اکسین را قدری سخت تر از گذشته نموده است و این  می تواند کار را برای تارتار و شاگردانش سخت نماید.

 

مهدی تارتار نیز که از وضعیت بسیار خوبی در جدول برخوردار بوده و با 23 بازی دارای 40 امتیاز می باشد، تحت هیچ شرایطی دوست ندارد حتی با نتیجه مساوی از این میدان سخت بیرون بیاید و این یعنی این که هیچ کدام از تیم ها برای کسب نتیجه مساوی به میدان نخواهند آمد و اگر با این تفکر پای در این دیدار حساس بگذارند، معلوم نیست تکلیف آنها در ادامه لیگ چه خواهد شد.

 

جان کلام این که رقابت های لیگ یک به اوج حساسیت خود رسیده و می تواند جذاب تر از گذشته هم باشد و برای صعود به لیگ برتر، تیمی شایسته است که از ابتدا تا انتهای لیگ دارای برنامه و یک استراتژی خاص باشد و گرنه با تفکرات بسته و باری به هرجهت نمی تواند امیدی برای حضور در صدرجدول و در نهایت صعود به لیگ برتر داشت.

 

 تارتار و شاگردانش نزدیک تر از هر زمان دیگری خود را در صدر می بینند چرا که با یک بازی کم تر نسبت به رقبای خود، 40 امتیاز کسب نموده و در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده مقابل نفت مسجد سلیمان می توانند به 43 امتیازی رسیده و در امتیازی برابر با سپیدرود در صدر قرار بگیرند و این یعنی این که پارس جنوبی نمی خواهد تحت هیچ شرایطی این موقعیت ممتاز را از دست بدهد و دیدار با اکسین می تواند در سرنوشت و آینده این تیم بسیار حائز اهمیت باشد.

 

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8rnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تحلیلی بر شرایط تیم های بالای جدول لیگ یک
فرصت جبران برای تیم های متمول اندک است