تاریخ انتشار: 1395/12/08 23:39
کد خبر: 226507

متهم شماره یک شکست سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی: از تبریز با من تماس گرفتند!

بازی تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان و چالش مانکن مدافع مشهدی‌ها! او توپی را که شاید می‌توانست براحتی دفع کند، فقط مشایعت کرد تا تراکتورسازی گل دوم را بزند و بازی را برنده باشد.
متهم شماره یک شکست سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی: از تبریز با من تماس گرفتند!

 دیروز وقتی با رضا شربتی تماس گرفتیم خودش تعجب کرده بود و می‌گفت: «نه به این که کل سال کسی تماس نمی‌گیرد و نه به این که حالا صد نفر از خبرنگاران به من زنگ زده‌اند.»

او اتهام هرگونه تبانی را رد می‌کند و می‌گوید: «آخر کدام تبانی؟ باور کنید من توپ را ندیدم.»

شربتی یک بازیکن چپ پاست و آن طور که دوستانش می‌گویند اصلا نمی‌تواند با پای راستش بازی کند. او حتی در رختکن گفته است: «مگر من باید توپ را دفع می‌کردم؟»

از خود رضا در این باره سوال کردیم که گفت: «اتفاق خاصی نیفتاد.تراکتوری‌ها توپ را زدند و رفت توی گل. ما هم بازی را باختیم. نمی‌دانم چرا این قدر با من تماس می‌گیرند و می‌خواهند چیزهای عجیب و غریب بپرسند. می‌گویند من روی گل مقصر هستم، اما چرا در هفته‌هایی که چند تا توپ را از توی گل بیرون کشیدم صدای کسی در نیامد؟ مدافع ممکن است اشتباه کند و من هم مدافع هستم. حالا نمی‌دانم چرا همه روی این گل زوم کرده‌اند.»

او این را گفت و ادامه داد: «از روز جمعه فشار روی خودم و خانواده‌ام زیاد شده است. دوست دارند من را متهم کنند که از طرف تبریزی‌ها تماس‌هایی با من گرفته شده. بله تماس گرفته شده! یکی از دوستانم که ساکن تبریز است تماس گرفت و کلی حال و احوال کرد. او دانشجوی تبریز است. نمی‌دانم چرا به همین راحتی به آدم تهمت می‌زنند.»

شربتی در پایان گفت: «سیاه‌جامگان تیم من است. همه هم من را می‌شناسند. من از لیگ دسته دوم برای این تیم بازی کرده‌ام و این وصله‌ها به من نمی‌چسبد. این را آقای خداداد عزیزی هم با قاطعیت گفت که بچه‌های سیاه‌جامگان، تیم خود را نمی‌فروشند.»

ورود کمیته اخلاق به ماجرای مدافع سیاه‌جامگان

گل دوم تراکتورسازی از روی نقطه کرنر به سیاه‌جامگان ـ که منجر به پیروزی این تیم تبریزی شد ـ در شرایطی رقم خورد که رضا شربتی، مامور مهار تیر اول دروازه بود. مدافع سیاه‌جامگان پس از ضربه سر حاتمی که به‌سمت او رفت، حرکتی انجام نداد تا توپ بدون مانع وارد دروازه شود و همین مساله شایعات زیادی ایجاد کرد که در این میان، بزرگ‌ترین تهمت، تبانی این بازیکن با تراکتورسازی بود.

باتوجه به اتفاقات این بازی یکی از اعضای کمیته اخلاق در تماسی که با یکی از اعضای کادر فنی سیاه‌جامگان داشته اتفاقات رخ‌ داده در این صحنه را استعلام کرده تا اگر حرکت شربتی شک و شبهه‌ای دارد، در کمیته اخلاق به آن رسیدگی شود. این عضو کادر فنی سیاه‌جامگان هم در پاسخ استعلام عضو کمیته اخلاق اعلام کرده است: «شربتی اصلا در این وادی‌ها نیست، یک درصد به او شک نداریم و اگر شک داشتیم خودمان با این بازیکن برخورد می‌کردیم. او روی کم‌تجربگی بدون حرکت ماند و به نوعی توپ را رها کرد تا دروازه‌بان بگیرد».

این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه سیاه‌جامگان مشهد پس از حواشی و هجمه‌های اتفاق افتاده علیه رضا شربتی در دیدار تیم مشهدی با تیم فوتبال تراکتورسازی بازیکن خود را ممنوع‌المصاحبه کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8v6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش رضا شربتی، بازیکن جنجالی سیاه جامگان؛ بله، من استقلالیم +عکس