تاریخ انتشار: 1396/11/27 20:03
کد خبر: 159707

هافبک سایپا: برای کسب سهمیه باید در بازی با پرسپولیس و فولاد هم امتیاز بگیریم

هافبک تیم فوتبال سایپا دیدارهای این تیم مقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان را در سرنوشت نارنجی‌پوشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تعیین‌کننده دانست.
هافبک سایپا: برای کسب سهمیه باید در بازی با پرسپولیس و فولاد هم امتیاز بگیریم

رضا جعفری در مورد وضعیت سایپا و نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر گفت: ما شرایط خوبی داریم و در شش بازی اخیر شکستی نداشتیم. البته قبل از این هم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم و در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم. الان اما موقعیت خوبی در جدول داریم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم.

وی در خصوص شانس سایپا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: ما یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم، ولی می‌دانیم که چند تیم دیگر هم برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند. برتری برابر ذوب‌آهن برای ما بسیار خوب بود، ولی تا پایان فصل بازی با پرسپولیس و فولاد هم که جزو بالانشین‌ها هستند برای ما تعیین کننده و حساس است. امیدوارم بتوانیم خوب امتیاز بگیریم و در نهایت به هدفمان برسیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پایان با اشاره به شرایط فعلی خودش اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و گل زدن برابر ذوب‌آهن انگیزه‌ام را بیشتر کرد. امیدوارم در بازی‌های آینده هم نمایش خوبی داشته باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddl7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همکاری تمام رقبا، برای قهرمان شدن شاگردان برانکو قبل از عید نوروز