تاریخ انتشار: 1397/10/12 00:22
کد خبر: 115458

بررسی سبک بازی تیم مورینیو و سولسشائر

سولسشائر در همین سه بازی توانسته تغییرات زیادی در سبک بازی یونایتد ایجاد کند.
بررسی سبک بازی تیم مورینیو و سولسشائر

 اگرچه هنوز زمان زیادی از حضور سولسشائر در منچستریونایتد نمی گذرد ولی در همین مدت کوتاه و در طی سه مسابقه، مربی نروژی توانسته تغییرات مهمی در سبک و شکل بازی یونایتد ایجاد کند. شیاطین سرخ در سه بازی اخیرشان در مجموع نتیجه 12-3 را به ثبت رسانده اند. یعنی به طور متوسط هر بازی 4 گل زده اند و فقط یک گل خورده اند.

علاوه بر کسب سه برد پیاپی و جمع تمام امتیازات ممکن، عملکرد فردی بازیکنان نیز به وضوح بهبود یافته است. به طور مثال پل پوگبا در 14 بازی این فصل لیگ برتر تحت نظر مورینیو تنها 3 گل زد ولی در سه مسابقه اخیر تحت نظر سولسشائر 4 گل زده است و پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است. یا لوکاکو که در زمان مورینیو مدت ها برای گلزنی در الدترافورد صبر کرده بود، تنها دقایقی بعد از ورودش به زمین توانست در دیدار با بورنموث گلزنی کند.

اما آمارهای مهم تیمی نشان می دهد یونایتد تقریباً در تمامی موارد پیشرفت داشته است:

تیم اوله گونار به طور متوسط در هر بازی 4 گل زده و 1 گل خورده است، این آمار برای مورینیو 1.7 گل خورده و زده در هر بازی است. سولسشائر در همین سه بازی توانسته تفاضل گل یونایتد را از صفر به 9 برساند.

تیم مورینیو به طور متوسط در هر بازی 12.7 شوت داشتند، ولی تیم سولسشائر آمار 14.7 شوت را به ثبت رسانده است. که از این تعداد 6 شوت درون چارچوب برای تیم مورینیو و 9 شوت درون چارچوب برای مربی نروژی است.

آمار یونایتد در خط دفاعی هم بهتر شده است. میانگین شوت های دریافتی در زمان مورینیو در این فصل از لیگ برتر، 13.9 بوده است و حالا این رقم تحت نظر اوله گونار به 8.7 رسیده است. آمار شوت های درون چارچوب دریافتی نیز به  ترتیب 5.2 و 2.7 بوده است.

آمار یونایتد از لحاظ مالکیت توپ نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است. در زمان مورینیو یونایتد به طور متوسط 53.2 درصد تملک توپ داشت و حالا این رقم به 67.6 رسیده است. تعداد پاس ها نیز از 496 پاس به طور میانگین به 652 پاس رسیده است. دقت پاس نیز از 81.9 درصد به 86.9 رسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j66lk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی بیژن: داور از اخراجم احساس پشیمانی می کند