تاریخ انتشار: 1396/12/12 14:37
کد خبر: 157610

مارادونا برای العین خط و نشان کشید!

اسطوره فوتبال جهان در خصوص شرایط فعلی تیم العین نکاتی را بیان کرد.
مارادونا برای العین خط و نشان کشید!

تیم الفجیره در مرحله یک چهارم نهایی جام امیر امارات حریف العین خواهد بود. در همین راستا دیه گو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال جهان و سرمربی تیم دسته دومی الفجیره، پس از بازی بزرگ العین و الوحده که با برتری العین همراه شد، به اظهار نظر در خصوص این دیدار پرداخت.

 

او ضمن تمجید از عملکرد شاگردان مامیچ، درباره بازی هفته گذشته گفت: العین تیمی آتشین است و تیم بزرگی است. آنها مقابل الوحده بازی مهمی را بردند و این نشان از قدرتشان است. البته در برخی از دقایق هم ضعیف ظاهر شدند که باعث دریافت گل شد. العین از فرصت های گلزنی بهترین استفاده را برد و من از این بازی لذت بردم. وقتی بازی هشت گل داشته یعنی قطعا خیلی جذاب بوده است.

 

مارادونا در خصوص نیمه دوم طوفانی العین افزود: من خودم هم باور نکردم وقتی الوحده به بازی برگشت، چطور العین دوباره قدرت خود را نشان داد و برتری پرگل را بدست آورد. ما در جام حذفی با این تیم بازی داریم و البته ما هم تیمی قوی هستیم. اگر بخواهیم قدرت تیم خود را بسنجیم، باید با تیم های قوی تر بازی کنیم و من فکر می کنم دیدار با العین بازی خیلی خوبی باشد چون ما هم به سطحی رسیدیم که بتوانیم با العین مقابله کنیم.

 

گفتنی است تیم فوتبال العین امارات که صدرنشین و بخت اصلی قهرمانی لیگ این کشور نیز هست، در روزهای 15 و 21 اسفند دو دیدار بسیار حساس را با استقلال ایران از چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برگزار می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7jve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب توئیتر عربی لیگ قهرمانان آسیا در آستانه دیدار استقلال و العین؛ یادآوری شب کشتار!