تاریخ انتشار: 1395/09/28 13:26
کد خبر: 242210

پیمان حشمتی: موفقیت شهرداری همدان در حفظ شاکله تیم است

پیمان حشمتی مدافع شهرداری همدان با اشاره به اینکه ما در دو فصل اخیر سیر صعودی را طی کرده ایم گفت : ما توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم ، قطعا امتیاز گیری در نیم فصل دوم سخت تر خواهد شد امیدواریم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
پیمان حشمتی: موفقیت شهرداری همدان در حفظ شاکله تیم است

به گزارش فرتاک ورزشی، پیمان حشمتی ادامه داد : از عملکرد خود تا اینجای فصل رضایت دارم اما می توانستم بهتر از این کار کنم ، توقعی که از خودم دارم خیلی بیشتر است.

مدافع شهرداری همدان اتحاد و همدلی را عامل موفقیت تیم دانست و افزود : کادر فنی با حفظ شاکله اصلی تیم در فصل قبل گام مهمی را در مسیر رسیدن به موفقیت برداشت.

پیمان حشمتی در ادامه افزود : هادی گل محمدی مربی پر تلاش و با انگیزه ای است من از تیم های پایه در خدمت ایشان بوده ام و نقش آقای گل محمدی در موفقیت تیم غیر قابل انکار است.

پیمان حشمتی در ادامه اظهار کرد : اگر دغدغه های مالی تیم مرتفع شود مطمئن باشد در پایان که شهرداری یکی تیم های صعود کننده می باشد.

مدافع شهرداری پایان افزود : برای موفقیت باید عزم جدی بین مسؤلان ، مربیان و بازیکنان وجود داشته باشد ما با انگیزه ای که برای رسیدن به موفقیت داریم خواهیم غیر ممکن را ممکن سازیم.

لازم به ذکر است پیمان حشمتی در این فصل در ۱۲ بازی تیمش را همراهی کرده است.

مصاحبه: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8rre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا فرخزادی به شهرداری همدان پیوست