تاریخ انتشار: 1396/02/25 23:13
کد خبر: 210534

آقای گلی که راهی اروپا می شود؟!

درخشش مهدی طارمی در فصل گذشته لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و البته مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا باعث شده چند تیم قطری، چینی و اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او شوند.

اگرچه طارمی فصل گذشته یک انتقال ناموفق به تیم ریزه اسپور داشت اما این دلیل نمی‌شود او علاقه‌ای به ترانسفر شدن نداشته باشد و امکان اینکه بازی برگشت پرسپولیس با لخویا آخرین بازی طارمی با پیراهن پرسپولیس باشد زیاد است.

 

طارمی بدش نمی‌آید قبل از جام‌جهانی لژیونر شود و به همین دلیل در حال بررسی پیشنهادات رسیده است تا به بهترین آنها پاسخ مثبت دهد. البته با توجه به اینکه از قرارداد طارمی به باشگاه پرسپولیس یک فصل دیگر باقی مانده او از باشگاه‌های خواهان خود خواسته پیشنهادات رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کنند. مذاکرات جدی طارمی با باشگاه پرسپولیس جهت ترانسفر شدنش بعد از بازی برگشت سرخپوشان با لخویای قطر (9 خرداد) اتفاق خواهد افتاد.

 

دلیل دیگری که احتمال ترانسفر شدن طارمی را بالا می‌رود آمدن گادوین منشا به پرسپولیس است. به نظر می‌رسد برای خط حمله پرسپولیس حضور یک نفر از میان طارمی و منشا هم کفایت می‌کند و به همین دلیل اگر پیشنهاد خوبی درباره طارمی به باشگاه پرسپولیس برسد مسئولان این باشگاه آن را رد نمی‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvdrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حق طارمی بازی در بهترین تیم‌های اروپاست