تاریخ انتشار: 1396/01/27 15:52
برای چه باید به طارمی فحش بدهند
کد خبر: 216734

مسلمان:برای کسانی که احترام کاپیتان هادی را نگه نداشتند متاسفم

محسن مسلمان به شدت بابت فرهنگ فحاشی موجود در فضای مجازی و استادیوم‌ها شاکی است و به همین منظور تصمیم گرفت پست‌های مربوط به صفحه اینستاگرام خود را ببندد.
مسلمان:برای کسانی که احترام کاپیتان هادی را نگه نداشتند متاسفم

هافبک موفق سرخپوشان با ابراز خوشحالی بابت قهرمانی این تیم در فصل شانزدهم گفت: باید به همه هواداران، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه به خاطر این موفقیت شیرین تبریک بگویم. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت توانستیم قدرتمندانه به نتیجه لازم برسیم. این قهرمانی تقدیم به هواداران و امیدوارم توانسته باشیم بخشی از محبت آنها را جبران کرده باشیم.

 

مسلمان در خصوص فحاشی به کاپیتان فقید این باشگاه در جدال برابر ماشین سازی گفت: واقعا تنها می‌توانم برای آنها ابراز تاسف کنم. فحاشی به کسی که دستش از این دنیا کوتاه است اتفاق تلخی است که اصلا قابل بخشیدن نیست و برای کسانی که این روز تلخ را رقم زدند متاسفم.

 

هافبک تکنیکی و موفق سرخپوشان که با برنامه شب‌های فوتبالی صحبت می‌‎کرد در خصوص دلیل پاک کردن پست‌های اینستاگرامی‌اش گفت: فرهنگ عجیبی رواج پیدا کرده و انتقاد را با فحاشی اشتباه گرفته اند. برای چه باید به مهدی طارمی فحاشی کنند، آن هم در صفحه شخصی من؟ مهدی برای این تیم زحمت کشیده و در موفقیت‌های این تیم نقش داشته اما به هر دلیلی به خودمان اجازه می‌دهیم دیگران با الفاظ زشت و فحاشی مورد خطاب قرار دهیم و فحاشی چیز عادی شده است. مهدی به هیچ عنوان لایق چنین رفتاری نیست و باید کمی در خصوص اتفاقات شیرینی که برای باشگاه نیز رقم زده فکر کنند.

 

مسلمان در خصوص وضعیت قراردادش با پرسپولیس گفت: من یک فصل دیگر قراردادم را با این باشگاه تمدید کرده‌ام و اگر آنها مایل به ماندنم باشند در این تیم خواهم ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvgpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیشترین پاس‌های طراح پرسپولیس به چه بازیکنی می‌رسد؟