تاریخ انتشار: 1396/05/01 17:24
در ادامه بررسی مربیان لیگ یکی؛
کد خبر: 193982

بازگشت به خانه؛ اکسین و لطیفی دوباره بهم رسیدند

اکسین البرز که در فصل گذشته فراز و نشیب های بسیاری را پشت سرگذاشت، بار دیگر سکان هدایت خود را به دستان علی لطیفی سپرد.
بازگشت به خانه؛ اکسین و لطیفی دوباره بهم رسیدند

 اکسین البرز در فصل گذشته علی رغم بهره گیری از مربیانی هم چون فیروز کریمی و یجیی گل محمدی و هزینه های سنگینی که متحمل گردید در نهایت در جایگاه هفتم قرار گرفت تا رویاهای مالک این تیم به کابوس تبدیل شود.

اکسین البرز که در فصل 94- 95 در لیگ دسته دوم حضور داشت، با هدایت علی لطیفی در نهایت توانست جواز حضور در لیگ دسته اول را پیدا کند تا یک گام دیگر به تحقق رویاهای مالک این باشگاه نزدیک شود.

بعد از صعود این تیم به لیگ دسته اول، فیروز کریمی بعنوان سرمربی انتخاب شد و از لطیفی در مسئولیت مدیرفنی بهره بردند، جایگاهی که در فوتبال ایران تعریفی برایش وجود ندارد و اگر هم داشته باشد در جایی که فیروز کریمی سرمربی باشد و لطیفی مدیر فنی، نمی تواند تاثیرگذار باشد.

اکسین در ادامه راه و بعد از کسب نتایج نچندان مطلوب توسط فیروز کریمی، با این مربی به بن بست رسید و در نهایت یحیی گل محمدی را جایگزین او نمود و علی لطیفی هم به پاس همدان در لیگ دسته دوم رفت تا حداقل در آنجا در راس یک تیم فوتبال حضور داشته باشد نه بعنوان مدیرفنی!

در فصل گذشته و علی رغم تمامی هزینه های انجام گرفته و بهره بردن از تمام پتانسیل های موجود و مربیان نام آشنا، در نهایت این تیم نتوانست انتظارات را برآورده نماید و با اگر و اماهای فراوان به فصل جاری پا نهاد.

در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مدیران اکسین باز هم روی به علی لطیفی آوردند و او را بعنوان نفر اول کادر فنی برگزیدند تا شاید یادآور خاطرات خوب صعود به لیگ دسته اول را که با این مربی کسب نموده بودند را تجدید نمایند و شاید هم این بار صعودی شیرین تر داشته باشند.

علی لطیفی که این روزها با قیافه ای متفاوت تر نسبت به گذشته در تمرینات و انظار عمومی دیده می شود باید بداند که مدیران این تیم کم طاقت بوده و فرصت چندانی در اختیار قرار نمی دهند که فصل به پایان برسد و در نهایت نتیجه را مشاهده نمایند. آنها هزینه می کنند آنهم از جیب شخصی و طبیعی است نگران هم باشند و لطیفی باید ضمن رعایت هزینه ها، بتواند تیم را در همان هفته های اول جمع و جور نماید و گرنه او نمی تواند از فیروز و یحیی بزرگتر باشد که مدیران اکسین به پای آنها ننشستند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzykz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد خزایی: به خاطر علی لطیفی به اکسین آمدم
دروازه بان جدید اکسین البرز مطرح کرد؛