تاریخ انتشار: 1402/04/19 20:05
کد خبر: 2937

اسطوره باشگاه استقلال پشت علیرضا منصوریان درآمد!

حسن روشن، اسطوره باشگاه استقلال تهران و فوتبال ملی ایران، به حمایت از علیرضا منصوریان پرداخت.
اسطوره باشگاه استقلال پشت علیرضا منصوریان درآمد!

حسن روشن، اسطوره باشگاه استقلال و فوتبال ملی ایران که رابطه بسیار نزدیکی با علیرضا منصوریان دارد، در جدیدترین گفت و گوی خود به حمایت قاطعانه از سرمربی فولاد پرداخته است.

او در واکنش به مصاحبه عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان که چند روز قبل گفته بود منصوریان علی‌رغم اینکه انسان خوبی است اما در حد و اندازه‌های فولاد و استان خوزستان نیست، گفت:  در اخبار خواندم که رئیس هیئت فوتبال خوزستان به خودش اجازه داده به علیرضا منصوریان توهین کرده و به جای باشگاه فولاد و هیئت مدیره آن‌ها تشخیص بدهد که این سرمربی خوب هست و یا نیست. شاید ایشان چون در فوتبال نبوده‌اند، بی‌اطلاع هستند و این حرف‌ها را می‌زند. معمولا غیر فوتبالی‌ها در فوتبال ایران حضور پر رنگ دارند.

روشن ادامه داد:  منصوریان فوق ستاره باشگاه استقلال بعد از انقلاب بوده و ستاره تیم ملی در سال‌های نه چندان دور بوده است. افتخار سرمربیگری تیم ملی را داشته و دستیار کی‌روش و قطبی بوده و هدایت تیم المپیک ایران را بر عهده داشته است. رزومه منصوریان معلوم است و ای کاش کسانی که رئیس هیئت فوتبال می‌شوند، این چیزها را متوجه شوند و بعد حرفی را به زبان بیاورند.

1896584

وی که از این مصاحبه ناراحتی زیادی داشت در ادامه گفت:  آقای طالقانی باید بداند در مورد چه بازیکنی صحبت می‌کند. افتخارات ملی و باشگاهی او در سطح ملی و باشگاهی را بشمارید تا متوجه شوید او چه بازیکنی بوده است. من یک سوال از آقای طالقانی دارم؛ شما خودت از فوتبالی‌ها پرسیده‌ای که آیا لیاقت سمتی که در آن قرار گرفته‌ای را داری یا خیر؟ شاید جای خودت را نمی‌دانی که به خودت اجازه می‌دهی درباره سرمربی فولاد صحبت کنید.

روشن در پایان گفت:  در اصل مقصر خود باشگاه فولاد است که جواب طالقانی را نداده‌اند و ایشان به خود اجازه می‌دهد اینگونه صحبت کند. من اصلا عادت به مصاحبه ندارم اما وقتی مصاحبه طالقانی را خواندم، خنده‌ام گرفت که چقدر فوتبال بدبخت شده که ایشان برای یک بازیکن و مربی سرشناس اینگونه صحبت می‌کند. اگر فوتبال سر جای خودش باشد این مدل توهین‌ها وجود ندارد. واقعا چه روزهای سختی را در فوتبال ایران تماشا می‌کنم و چه روزهایی که ندیده بودم را الان می‌بینم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5qj2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشکسوت استقلال: فرهاد مجیدی هم به استقلال بیاید ضایع می شود