تاریخ انتشار: 1396/08/16 18:11
نکو در روز حضور پدر، سربلند شد؛
کد خبر: 174761

پیروزی خونه به خونه مقابل راه‌آهن؛ سخت اما شیرین!

بیستمین امتیاز برای خونه به خونه آنها را بیش از پیش در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داده است.
پیروزی خونه به خونه مقابل راه‌آهن؛ سخت اما شیرین!

 خونه به خونه در یک بازی یک طرفه از حیث حمله به دروازه حریف؛ توانست تنها یک بار به دروازه راه آهن دست یابد و با کسب پیروزی شاگردان محسن بیاتی نیا را بدرقه کند.

جواد نکونام که در این روز پدر خود را نیز روی سکوهای استادیوم شهید هفت تیر حاضر می‌دید، توانست با این پیروزی خونه به خونه را بیش از پیش در جمع مدعیان حاضر کند. هادی خیری در دقیقه 48 تنها گل خونه به خونه را وارد دروازه راه آهن کرد تا تیره‌روزی‌های این تیم در قعر جدول همچنان ادامه داشته باشد.

شاگردان محسن بیاتی نیا با این شکست همچنان با دو امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول حاضر شده اند و خونه به خونه نیز با کسب بیستمین امتیاز فصل خود در پایان هفته دوازدهم در جمع مدعیان حاضر است.

از حواشی این دیدار می‌توان به اعتراضات شدید مربی راه آهن به مهدی هاشمی نسب مربی خونه به خونه و درگیری لفظی آنها اشاره کرد که در نهایت، با اخراج کمک مربی راه آهن همراه بود.

ترکیب دو تیم؛

خونه به خونه: میکائیل ایمن تراج - سجاد مشکل پور - محمد میری - روح الله باقری - محمد قاسمی نژاد - سجاد عاشوری - امیر منصوریان - فرشاد فرجی - هادی خیری - مهرداد کفشگری - محمد قاسمی نژاد

سرمربی: جواد نکونام

راه آهن: محمد نیارکی - بهمن شیروانی - حسن جوادی - فرشاد قاسمی - سروش ناصری - سپهر روزی طلب - امین رضایی - مهران قاسمی - مسعود کیومرثی - رضا معقولی - محمد شاه محمدی

سرمربی: محسن بیاتی نیا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7vjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-راه آهن؛ نبرد بحران زده‌ها و شگفتی سازان در بابل
اختصاصی| بازگشت لوکومتیو رانان به ایستگاه گربه سیاه؛

بازی خونه به خونه و راه آهن را رایگان کنید!
اختصاصی| درخواست هواداران بابلی از مسئولین تیم؛

تصاویر/ دیدار راه آهن تهران و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛