تاریخ انتشار: 1395/09/05 12:28
کد خبر: 247113

دبیر فدراسیون اسکیت : اعزام همه ورزشکاران با هزینه‌های شخصی کذب است

دبیر فدراسیون اسکیت می‌گوید در تمام رشته‌های اسکیت با توجه به بودجه‌ای که وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون اسکیت قرار می‌دهد، نفرات اول تا سوم انتخابی را با هزینه فدراسیون اعزام می کنند و سایر ورزشکاران اعزامی نیز برای دریافت شورای برون مرزی باید اسپانسر داشته باشند.
دبیر فدراسیون اسکیت : اعزام همه ورزشکاران با هزینه‌های شخصی کذب است

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا نصیری در مورد هزینه‌های اعزام ورزشکاران اسکیت به مسابقه‌های آسیایی اظهار کرد: ما در تمام رده‌های سنی با توجه به بودجه‌ای که وزارت ورزش و جوانان در اختیارمان قرار می‌دهد، نفرات اول تا سوم انتخابی را اعزام خواهیم کرد و سایر ورزشکاران حتما باید اسپانسر داشته باشند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: قرارداد اسپانسرها باید در فدراسیون ثبت شود و این قراردادها در فدراسیون موجود است. هر کس که خلاف این موضوع صحبت کرده باشد و نتواند ثابت کند، ما ادعای حیثیت خواهیم کرد. اسپانسرها کل هزینه اعزام ورزشکاران را به حساب فدراسیون واریز می‌کنند و ما قراردادها را به شورای برون مرزی برده و اجازه خروج از کشور تمام بازیکنان ملی را از شورای برون مرزی می‌گیریم. این موضوع که از همه ورزشکاران هزینه اعزام می‌گیریم، کذب است و عده‌ای می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

دبیر فدراسیون اسکیت با تاکید بر این موضوع که تمام ورزشکاران باید اسپانسر داشته باشند، گفت: چیزی که عرف است این است که باید نفرات اول تا سوم با هزینه فدراسیون اعزام شوند و افراد اضافه که می‌خواهند در رشته‌های مختلف شرکت کنند، باید حتما اسپانسر مالی داشته باشند. این مدارک در فدراسیون موجود است و وزارت ورزش و جوانان نیز این موضوع را می‌داند. شورای برون مرزی هم با دیدن این قراردادها، مجوز خروج را صادر می‌کند.

او در مورد نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی 2016، اضافه کرد: در اسکیت هاکی، دو تیم‌ مردان و بانوان با 16 ورزشکار اعزام شدند. در رشته سرعت نیز می‌توانستیم 32 نفر اعزام کنیم اما استعدادهایی که در این شاخه موجود است و می‌توانستند در مسابقه‌های آسیایی خودی نشان دهند، این تعداد نبود. ما 6 دختر و 9 پسر در سرعت را به این رقابت ها اعزام کردیم.

نصیری از اهدا کردن لوازم جانبی اسکیت به ملی‌پوشان توسط اسپانسرها سخن گفت و توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان در تمام رشته‌ها به ورزشکاران مدال‌آور جوایزی اهدا می‌کند. ما در فدراسیون نیز اسپانسرها را مجاب می‌کنیم تا لوازم جانبی اسکیت از جمله چرخ، بلبرینگ، استرج، کوله که حدودا 5-4 میلیون تومان می‌شود را به بازیکنان بدهند. اگر حساب کنیم همین لوازم جانبی از جوایز سایر فدراسیون‌ها بیشتر خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbw6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار