تاریخ انتشار: 1395/11/15 01:04
مشکلات مالی هم مانع پیروزی مانیزان نشد؛
کد خبر: 231713

مانیزان گام اول را محکم برداشت/ شاگردان مردانی انرژی شیراز را شکست دادند

دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم کشور که در بندر لنگه در حال برگزاری می باشد با برد مقتدرانه تیم مانیزان کرمانشاه مقابل انرژی شیراز همراه بود.
مانیزان گام اول را محکم برداشت/ شاگردان مردانی انرژی شیراز را شکست دادند

به گزارش فرتاک ورزشی،مانیزان کرمانشاه در اولین بازی خود در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال کشور، موفق شد در یک بازی حساب شده در ورزشگاه شهدای خلیج فارس بندر لنگه، با نتیجه 75 بر 57 تیم انرژی شیراز را شکست دهد.

شاگردان شاپورمردانی علی رغم این که با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، با غیرتی مثال زدنی در مرحله دوم این مسابقات نیز حضور پیدا نمودند و توانستند در اولین مصاف خود پیروز میدان باشند و با توجه به این که انرژی شیراز در دیدار اول نیز مغلوب پاس بندرلنگه شده است، از هم اکنون صعود خود را به مرحله سوم مسابقات مسجل نمایند.

مانیزان فردا در دومین و آخرین دیدار خود در این مرحله بایستی به مصاف پاس بندرلنگه برود تا برنده میدان بعنوان سرگروه مشخص شود و شاگردان مردانی امیدوارند این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و عنوان سرگروهی را بخود اختصاص دهند.

تیم بسکتبال مانیزان که اخیرا" با مشکلات مالی مواجه شده بود،تصمیم داشت که از دور مسابقات انصراف دهد، چون هزینه های حضور در بندر لنگه خیلی بالا بود ولی با توجه به کمک های شخصی آقایان ملاوردی و گوران و ثابتی و آقای برومند فر رییس هیات فوتبال شهر کرمانشاه که جمعا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان شد راهی بندر لنگه شدند و مابقی هزینه ها رو خود بازیکنان تقبل نمودند و سرمربی تیم آقای شاپور مردانی هم برای کاهش هزینه های سفر ۱۷۰۰ کیلومتر را با ماشین شخصی خود به بندر لنگه رفت.

در هر حال این پیروزی اگرچه به سختی و با مشقت فراوان بدست آمده است، اما ارزش بسیار بالایی داشته و امید است بالاخره مسئولان کرمانشاه از خواب خرگوشی بیرون آمده و قدری بفکر جوانان این استان باشند.

 

خبرنگار:فرنوش معادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlnxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی مانیزان کرمانشاه: از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم
مانیزان کرمانشاه با شایستگی به مرحله بعد صعود کرد؛