تاریخ انتشار: 1399/02/12 13:10
کد خبر: 63937

تکذیب شایعات جدایی هری کین از تاتنهام

هم‌تیمی هری کین در تاتنهام شایعات مطرح شده درباره انتقال 200 میلیون پوندی او را تکذیب کرده و می‌گوید کین در این تیم خواهد ماند.
تکذیب شایعات جدایی هری کین از تاتنهام

پائولو گازانیگا، دروازه‌بان تاتنهام که در حال حاضر به عنوان دروازه‌بان دوم این تیم فعالیت می‌کند شایعات مطرح شده درباره انتقال 200 میلیون پوندی و رکورد شکن هری کین، کاپیتان این تیم و جدایی‌اش از تاتنهام را تکذیب کرده و می‌گوید کین در شمال لندن خواهد ماند.

 

 

هری کین، کاپیتان تاتنهام و محبوب‌ترین ستاره این تیم بین هواداران از مدتها پیش با شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم و پیوستنش به یکی از تیمهای بزرگ اروپایی مواجه بوده است. شایعاتی که تا کنون به واقعیت تبدیل نشده.

 

اما در ماه‌های اخیر حجم این شایعات درباره کین افزایش یافته و گفته می‌شود با توجه به اینکه او به سالهای حسابس دوران فوتبالی خود نزدیک می‌شود بعید نیست که قصد داشته باشد حضور در یک تیم بسیار بزرگ را تجربه کند. در این شایعات ادعا شده که در صورت انتقال کین، رقم انتقال او چیزی در حدود 200 میلیون پوند یا 230 میلیون یورو بوده و رکوردشکن خواهد شد.

 

ولی سنگربان دوم تاتنهام با رد این شایعات درباره آینده کاپیتان تیمش گفت:" من وضعیت هری را کاملا نمی‌دانم ولی او که فعلا اینجا است و ما همه از حضور او خوشحالیم. او همیشه برای ما مهم بوده و گل زده و امتیاز گرفته. ما او را فقط بازیکن تاتنهام می‌دانیم و فکرش را هم نمی‌کنیم که بخواهد به تیم دیگری منتقل شود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mov68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط کین قبل از حضور در تمرینات باید بررسی شود