تاریخ انتشار: 1396/09/18 18:19
به پتانسیل بازیکنانمان اعتقاد داریم؛
کد خبر: 170164

آقایی: امیدوارم داور بازی با بادران عملکرد مناسبی داشته باشد/ می‌خواهیم با برد به نیم فصل برویم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از شرایط آمادگی بازیکنان و روند تمرینات تیم ابراز خرسندی کرد.
آقایی: امیدوارم داور بازی با بادران عملکرد مناسبی داشته باشد/ می‌خواهیم با برد به نیم فصل برویم

 عباس آقایی درخصوص آخرین وضعیت تیم قبل از سفر به تهران و بازی مقابل بادران، اظهار داشت: خوشبختانه به مرور نسبت به شرایط تیم احاطه پیدا کرده ایم و از روند تمرینات و آمادگی بازیکنان رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی کادر فنی بر انجام تمرینات تاکتیکی توأم با افزایش انگیزه بازیکنان جهت بهره وری حداکثری از توانایی آنان متمرکز شده، افزود: به پتانسیل بازیکنان مان اعتقاد دارم و از همین رو درصدد هستیم که با احیای روحیه و انگیزه آنان، انسجام و همدلی تیمی مان را بالا ببریم.

آقایی با اشاره به حساسیت بازی فردا مقابل بادران، بیان داشت: بازی فردا به جهت پایان رقابت های نیم فصل از اهمیت ویژه ای برای دو تیم برخوردار است و از این رو تیم مان را از هر لحاظ آماده کرده ایم تا انشالله با کسب موفقیت، به استقبال مسابقات نیم فصل دوم  برویم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به توجه کمیته داوران درخصوص حساسیت این بازی، خاطرنشان کرد: حساسیت های دیدار فردا، نیازمند قضاوتی مدبرانه است و در همین راستا، امیدوارم داور بازی عملکرد مناسبی داشته باشد، چرا که دامنه تاثیرگذاری اشتباهات احتمالی فراتر از یک بازی عادی خواهد بود.

عباس آقایی در ادامه تاکید کرد: همانگونه که اشاره شد، هر دو تیم ماشین سازی و بادران در بازی فردا بدنبال کسب موفقیت جهت ترسیم چشم انداز روشن برای رقابت های نیم فصل دوم خواهند بود و به همین سبب هرگونه اشتباه داوری تبعات دشواری را برای تیم متضرر شده به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، ساعت ۱۴، فردا – یکشنبه ۱۹ آذر – از سری رقابت های هفته هفدهم لیگ یک فوتبال کشور در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف بادران خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pawm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛ خطیبی برکنار شد، عباس آقایی هدایت ماشین سازی را برعهده گرفت
شوک به سبزقباهای تبریزی؛