تاریخ انتشار: 1395/09/17 21:48
کد خبر: 244488

تحلیل بعد بازی؛ در روز باشکوه عضدی و گریه های نظرمحمدی، سپیدرود به صدر چسبید

هفته شانردهم لیگ یک عصر امروز برگزار شد و سپیدرود با برد ۱-۰ مقابل گل گهر سیرجان مجددا به صدر جدول رفت تا با یک بازی کمتر نسبت به ملوان مقتدرانه در صدر جدول قرار بگیرد.
تحلیل بعد بازی؛ در روز باشکوه عضدی و گریه های نظرمحمدی، سپیدرود به صدر چسبید

به گزارش فرتاک ورزشی، در این بازی که در هوای خوب رشت و با استقبال خوب هواداران سپیدرود روبه رو شد ارتش سرخ گیلان با تک گل سهیل حق شناس از روی نقطه پنالتی موفق به شکست حریف شد.

در این بازی که سید هادی موسوی به دلیل محرومیت و احسان عبدی به دلیل مصدومیت از غایبین سپیدرود بودند علی نظر محمدی با چند تغییر نسبت به بازی ایرانجوان بوشهر ترکیب تیم را چیده بود.

تیم خوب گل گهر سیرجان بعد از دریافت گل مقابل سپیدرود بازی بسیار تهاجمی را به نمایش گذاشت ولی درخشش سید محمد حسینی و مدافعان سپیدرودمانع از گلزنی این تیم شد.

سپیدرود در این بازی با ترکیب سید محمد حسینی، هادی تامینی، میثم تهیدست، شایان مصلح، حافظ یعقوبی،محمد رستمی، محمد دادرسی، میثم فردوسی(محمد رضا مهدوی)، میلاد قربانزاده(پورمحسن)، حسین کعبی(محمد لطفی) و سهیل حق شناس به میدان رفته بود.

این ششمین برد سپیدرود در این فصل در ورزشگاه عضدی بود تا رکورد شکست ناپذیری به ۳۷ بازی برسد و در هفت بازی انجام شده تنها یک گل خورده دریافت کرده باشد.

سپیدرود هفته آینده در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgoer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپیدرود-گل گهر/ جهنم عضدی آماده صدرنشینی مجدد