تاریخ انتشار: 1395/10/05 21:46
کد خبر: 240440

واکنش استقلالی‌ها به جدایی بازیکن ملی‌پوش؛ هیچ رضایتنامه‌ای صادر نشده است

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان از جدایی مدافع این تیم ابراز بی اطلاعی کرد.
واکنش استقلالی‌ها به جدایی بازیکن ملی‌پوش؛ هیچ رضایتنامه‌ای صادر نشده است

علی پورکیانی درباره خبر جدایی عزت الله پورقاز از این تیم، گفت: من این موضوع را نمی‌دانم و بی خبرم. برای جدایی از باشگاه باید رضایتنامه صادر شود که هنوز هیچ درخواستی در این ارتباط به ما نرسیده است.

وی در خصوص بندی که در قرارداد های بازیکنان این تیم وجود دارد که آن ها می‌توانند در نیم فصل اگر کمتر از 50 درصد دریافتی داشته باشند جدا شوند، تصریح کرد: آن بند را ول کنید! ما در تلاش هستیم تا بحث مالی را حل کنیم و مشکلی از این بابت نداریم. امیدواریم که به زودی این مسائل حل شود. در این مورد نگرانی وجود ندارد.

قائم مقام باشگاه استقلا خوزستان در رابطه با عملکرد این تیم در نیم فصل اول گفت: با توجه به مشکلات مالی که داشتیم، از تک تک اعضای تیم، بازیکنان و کادر فنی رضایت داریم و از آن ها تشکر می‌کنیم.

وی درباره چالش هایی که باشگاه استقلال خوزستان به خاطر مشکلات مالی با آن مواجه بود، افزود: چالشی در کار نبود. مشکلات مالی وجود داشت و کمبود هایی نیز بود اما این موضوع را چالش نمی‌دانیم چرا که همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کردند و به همین خاطر از بازیکنان تشکر می‌کنیم. امیدوارم مسئولان باشگاه و هیات مدیره به زودی این مشکلات را حل کنند تا با قدرت نیم فصل دوم لیگ برتر را آغاز کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgpmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس و نیمکتی خالی تر از همیشه/ هواداران نگران روزهای آینده

لیست قطعی فصل نقل و انتقالات