تاریخ انتشار: 1396/07/12 21:03
مروری بر بازیهای هفته پنجم لیگ دو (روز دوم)؛
کد خبر: 179840

بازی 6 امتیازی در بندرعباس و بازی هفته در اهواز!

روز دوم از مسابقات لیگ دو فردا (پنجشنبه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.
بازی 6 امتیازی در بندرعباس و بازی هفته در اهواز!

 

 روز دوم از مسابقات لیگ دو فردا (پنجشنبه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد. با مرور این بازی‌ها همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

شهرداری بندرعباس - استقلال جنوب تهران (15:00)

بندرعباسی ها در بازی های گذشته خود نشان داده اند بر عکس بازی های خارج از خانه در بازی های خانگی هجومی بازی می کنند، به دنبال پیروزی و صدرنشینی مطلق در گروه خود هستند. آن ها با ۷ امتیاز در رده دوم گروه B قرار دارند. آبی پوشان پایتخت با برد مقابل سردار بوکان در هفته گذشته از روحیه بالایی برخوردار هستند و امیدوار به قطع روند موفقیت بندرعباسی ها هستند. استقلالی ها با یک امتیاز کمتر از حریف خود در رده پنجم قرار دارند و این بازی را می‌توان دیداری 6 امتیازه قلمداد کرد.

قشقایی شیراز - مقاومت تهران (15:00)

قشقایی های شیراز بدون باخت و بدون گل خورده توانسته اند در ۳ بازی قبلی خود ۷ امتیاز کسب کنند و در رده چهارم گروه A قرار بگیرند. آمار خط دفاعی فوق‌العاده این تیم سبب شده تا تیم‌های حریف، نتوانند آنالیز خوبی از قشقایی داشته باشند و همین امر، سبب موفقیت آنها در خط دفاعی است. مقاومتی ها که هفته گذشته مقابل مس نوین به پیروزی رسیدند به دنبال کسب امتیاز از این دیدار سخت هستند. مقاومت تهران با کسب ۵ امتیاز در رده ششم گروه A قرار دارد.

نفت و گاز گچساران - پرسپولیس مشهد (15:00)

شاگردان فرازمند که تا پایان هفته چهارم با کسب چهار امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد، این هفته با توجه به برطرف شدن مصدومیت بازیکنان این تیم و بازی کردن در زمین خودی محکوم به برد مقابل حریف مشهدی هستند. در آن سوی میدان شاگردان سعید جوشش در تیم پرسپولیس مشهد علی رغم اینکه برای اولین بار در لیگ دو شرکت کرده اند ولی تا پایان هفته چهارم نتایج قابل قبولی کسب کرده اند و به طور میانگین از هر بازی 2 امتیاز را کسب کرده اند. لازم به ذکر است دیدار دو تیم از ساعت 15 روز پنجشنبه 13 مهرماه در استادیوم خالی از تماشاگر شهدای نفت گچساران  (حکم کمیته انضباطی ) برگزار خواهد شد.

استقلال سیلیک کاشان - شهدای بابلسر (15:30)

استقلال کاشان بدون امتیاز و بدون گل زده یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ دسته دوم تا به حال بوده است. تنها راه نجات آبی های کاشان پیروزی مقابل تیمی است که چند روزی به دلیل مساعل مالی تمرین نکرده است. شهدای بابلسر با ۵ امتیاز در رده ششم گروه B قرار دارد و حال باید دید بازیکنان این تیم در این دیدار حاضر می شوند یا خیر.

استقلال اهواز - صنایع طلایی سمنان (15:30)

جدال بالا نشینان گروه B یکی از حساس ترین دیدار های این هفته است اهوازی ها با ۹ امتیازی که از ۴ بازی قبلی خود کسب کرده اند در رده نخست گروه B قرار دارند و در این دیدار خانگی به دنبال پیروزی هستند، اما در طرف مقابل طلایی پوشان سمنان که از ۳ بازی گذشته خود ۷ امتیاز کسب کرده اند در رده سوم گروه B قرار دارند، سمنانی ها به دنبال کسب امتیاز در هوای گرم اهواز هستند تا همچنان در بالای جدول حضور داشته باشند.

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnr8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ پیروزی بعثت مقابل خیبر در دیداری جنجالی
بعثت جای خیبر را در بالای جدول گرفت؛

تمرین خیبر باحضور دو مهمان ویژه+عکس
دو عضو جدید هیات مدیره خیبر مشخص شدند؛

تمرینات شهدای بابلسر تعطیل شد
دومین اعتصاب لیگ دو در بابلسر؛