تاریخ انتشار: 1396/03/08 11:32
کد خبر: 207716

3 دلیل که نشان می دهد شانس لخویا برای صعود بیشتر از پرسپولیس است

با وجود آنکه پرسپولیس تیم بسیار خوب و باکیفیتی است اما به نظر می رسد که لخویا شانس بیشتری برای صعود به دور بعد دارد.
3 دلیل که نشان می دهد شانس لخویا برای صعود بیشتر از پرسپولیس است

پرسپولیس دیدار بسیار حساسی برابر لخویا دارد و باید در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف قهرمان لیگ ستارگان قطر برود.

این دیدار درحالی برگزار می شود که سرخ پوشان پایتخت نتوانستند از امتیاز میزبانی خود در دیدار رفت استفاده کنند و با تساوی بدون گل متوقف شدند.

لخویا بدون شک در دیدار برگشت خطرناک تر از دیدار رفت خواهد و شانس بالایی برای پیروزی دارد. در این گزارش می خواهیم ثابت کنیم که چرا لخویا شانس بیشتری نسبت به پرسپولیس برای صعود به دور بعد دارد:

1-این دیدار در خانه قطر برگزار می شود و طبیعی است که با توجه به آب و هوای خاص این کشور و البته حضور هواداران قطری شانس شاگردان بلماضی برای صعود به دور بعد بیشتر باشد.

2-لخویا در دیدار رفت برابر پرسپولیس از مثلث خط حمله خود تنها یک بازیکن را در اختیار داشت این درحالی است که آنها در دیدار برگشت می توانند از مثلث خود بهره گیرند.

تائه هی، عبدالله المعز و یوسف العربی در دور انتخابی و البته فصل قبل لیگ ستارگان قطر بسیار خوب ظاهر شدند و بهترین خط حمله را در غرب آسیا به خود اختصاص دادند. این سه بازیکن مشکلی برای دیدار برگشت ندارند و طبیعی است که خط حمله تیم بلماضی بسیار قوی تر از دیدار رفت شود.

3-لخویا در کنار خط حمله قدرتمندی که دارد در خط دفاعی با بازیکنان سرشناسی که در اختیار دارد به سختی گل می خورد و این کار طارمی و دیگر مهاجمان پرسپولیس را سخت کرده است. لخویا اگر بتواند با استفاده از خط حمله سرعتی خود به گل برسد پرسپولیس به سختی می تواند دروازه این  تیم را باز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvrkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی با لخویا از دربی هم مهم‌تر است