تاریخ انتشار: 1398/09/21 18:10
کد خبر: 78267

خوشه طلایی ساوه ۱-۰ سرخ‌پوشان پاکدشت؛عاشوری برنده مصاف استاد و شاگرد/فشنگچی هم فرشته نجات سرخ‌پوشان نشد!

تیم فوتبال خوشه طلایی مقابل سرخ پوشان پاکدشت به پیروزی رسید.
خوشه طلایی ساوه ۱-۰ سرخ‌پوشان پاکدشت؛عاشوری برنده مصاف استاد و شاگرد/فشنگچی هم فرشته نجات سرخ‌پوشان نشد!

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و سرخپوشان پاکدشت در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در نهایت با پیروزی شاگردان محسن عاشوری با نتیجه 1بر0 به پایان رسید تا آنها به سه امتیاز با ارزش دست یابند.

خوشه طلایی که هفته های ابتدایی را بسیار طوفانی ظاهر شده بود و لرزه بر اندام تمامی تیم های لیگ دسته اول انداخته بود، چند هفته ای پشت سر هم نتایج بسیار نا امیدکننده ای کسب کرد تا دیگر نشانی از آن تیم قدرتمند هفته های ابتدایی باقی نماند، ولی در این بازی با کسب این سه امتیاز بار دیگر شرایط خود را بهبود بخشید تا امیدواری بیشتری برای ادامه راقبت ها داشته باشد.

 عاشوری و شاگردانش با یک بازی عقب افتاده و با انجام 16 بازی و کسب 26 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و اگر بتوانند بازی آخر خود را که دیدار معوقه از هفته چهاردهم و برابر تیم مس رفسنجان می باشد را با پیروزی به پایان برسانند ، می توانند در جمع مدعیان خود را قرار دهند و امیدوار به بازی های دور برگشت باشند.

اما در آن سوی میدان سرخپوشان پاکدشت قرار داشتند، تیمی که  چند روز قبل سرمربی خود علی نیکبخت با استعفایی که داد از این تیم جدا شد تا امیرحسین فشنگچی بر روی نیمکت آن قرار بگیرد تا شاید به وضعیت آن سروسامانی بدهد که در نهایت در این بازی هم نتیجه را واگذار کردند تا رفع مشکلات خود را در بازی های آینده پیگیر باشند.

 سرخپوشان پاکدشت با 19 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و در بازی معوقه خود باید به مصاف قشقایی شیراز برود و رد صورت پیروزی می تواند با یک پله صعود در جدول جایگزین نیروی زمینی شود .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vd6ez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان البرز ۱-۰ نیروی زمینی تهران؛گل ریحان با شایستگی صدرنشین شد/روانخواه هم شکست ناپذیری نصرتی را خراب نکرد!

پخش مستقیم ۲ دیدار از شبکه های سیما
هفته هفدهم لیگ دسته یک؛