تاریخ انتشار: 1396/12/21 18:17
کد خبر: 156267

تراکتورسازی-الجزیره؛ پرشورها در پی استارت آتشین

تراکتورسازی فردا اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با حضور هواداران پرشور خود تجربه خواهند کرد و امید زیادی دارند تا بتوانند با پیروزی در این مسابقه شرایط خود در جدول را بهبود بخشند.
تراکتورسازی-الجزیره؛ پرشورها در پی استارت آتشین

 دو تیم تراکتورسازی و الجزیره از ساعت ۱۶:۰۰ فردا سه شنبه بیست و دوم اسفندماه از سری رقابت های هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب دیداری فوق العاده حساس در استادیوم یادگارامام شهر تبریز برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان ارطغرل ساغلام که علی رغم نمایش های خوب و ایجاد فرصت های فراوان گلزنی در بازی های انجام شده، در نتیجه گیری آنطور که باید و شاید موفق نبوده اند، در بازی فردا چشم انتظار حضور ده ها هزار نفری هوادارانشان خواهند بود تا با کمک آن ها ۳ امتیاز بسیار حساس خانگی را بدست آورده و در جدول رده بندی وضعیت خود را بهبود دهند.

تراکتور در بازی اول آسیایی این فصل، به مصاف الهلال رفت که با یک گل نتیجه را واگذار کرد، با این حال نمایش خوب تیم در این مسابقه و برابر قدرتمند ترین تیم فعلی آسیا، هواداران را به بازی های بعدی بسیار امیدوار کرد.

با این وجود در بازی با الغرافه، ساغلام یک اشتباه بزرگ را مرتکب شد و سیمه گریکوف را برای اولین بار در این بازی بزرگ به ترکیب تیم اضافه کرد که این بازیکن نیز با دو اشتباه مسلم، به تنهایی نسخه سرخپوشان را در آن مسابقه پیچید.

در بازی سوم برابر همین تیم الجزیره اما بازیکنان تراکتورسازی کاملا نسبت به حریف برتری داشته و چندین و چند موقعیت مسلم گلزنی بدست آوردند که با بی دقتی بازیکنان هجومی، هیچکدام راهی به دروازه الجزیره نداشت.

نکته‌ای که اما تراکتوری‌ها را به کسب اولین پیروزی در دیدار فردا امیدوار می‌کند، آمار و ارقام بازی‌های قبلی دو تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) است. الجزیره تاکنون دو بار در لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه یادگار تبریز آمده و اتفاقاً هر دو بار هم بازنده شده است؛ یک بار با نتیجه سه بر یک و یک بار هم با نتیجه چهار بر صفر! آمار و ارقام موجود، تراکتوری‌ها را امیدوار می‌کند، اما نتایجی که این دو تیم مقابل سایر رقبای‌شان در گروه A گرفته‌اند هم به نفع الجزیره است. الجزیره شانس به مراتب بیشتری از تراکتورسازی دارد. حالا باید دید که تراکتورسازی می‌تواند در پیروزی‌های خانگی مقابل الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا هتریک کند یا خیر.

تراکتورسازان با ضعیف‌ترین کارنامه تاریخ خود در دور رفت این مسابقات به استقبال بازی‌های برگشت آمده‌اند و این درحالی است که شاگردان ارطغرل ساغلام نخستین بازی آسیایی خود را در تبریز برگزار می‌کنند که به عبارتی اولین میزبانی واقعی را تجربه خواهند کرد.

نکته دیگری هم هست که باز هم می‌تواند به فاکتوری برای برتری تراکتورسازی تبدیل شود و آن هم نبود چهار بازیکن الجزیره در این بازی به خاطر محرومیت است، نکته‌ای که قطعاً کار تن‌کاته، سرمربی کار کشته الجزیره را برای بازی فردا سخت می‌کند و او را با چالش جدیدی روبه رو می‌سازد.

هم اکنون در جدول رده بندی، الهلال با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته و شانس اول صعود و از مدعیان قهرمانی رقابت ها است، الجزیره و الغرافه نیز هر دو ۴ امتیازی هستند و تراکتور نیز با یک امتیاز فعلا قعرنشین می باشد، با این حال در صورت برنده شدن در دو دیدار خانگی برابر الغرافه و الجزیره، شانس سرخپوشان برای صعود فوق العاده افزایش خواهد یافت.

باید منتظر ماند و دید که ارطغرل ساغلام بالاخره می تواند همراه با تیم خود از پس بدشانسی و گلزنی های بازیکنانش برآمده و ۳ امتیاز دلچسب دیدار حساس فردا را به حساب تیم اضافه کند یا اینکه اتفاقات به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

تیم داوری:

داور وسط: فو مینگ

کمک اول: هو ویمینگ

کمک دوم: وانگ دژین

داور چهارم: ماشنیف دیمتری از قرقیزستان

ناظر داوری: محمد باسل از سوریه

نماینده آسیا: اسلاموف داولمند از تاجیکستان


نتایج دیدارهای رودرروی قبلی:

۲۰۱۸: الجزیره ۰ – ۰ تراکتورسازی

۲۰۱۶: الجزیره ۰ – ۱ تراکتورسازی

۲۰۱۶: تراکتورسازی ۴ – ۰ الجزیره

۲۰۱۳: الجزیره ۲ – ۰ تراکتورسازی

۲۰۱۳: تراکتورسازی ۳ – ۱ الجزیره


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnjjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی الجزیره امارات 0 - تراکتورسازی 0+فیلم