تاریخ انتشار: 1395/10/18 19:15
اسپانیا برای دختران فوتبالیست بهشت نیست؛
کد خبر: 237443

پیشنهاد جالب پاتریشیا به دختران فوتبالیست

مشاور فنی تیم های فوتبال بانوان ایران می گوید که شرایط فوتبال بانوان در اسپانیا نیز مانند ایران سخت است.
پیشنهاد جالب پاتریشیا به دختران فوتبالیست

 گنزالس مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان که برای کمک به فدراسیون فوتبال در دوره زمانی 3 ماهه به ایران آمده روز جمعه برای تماشای دربی فوتبال بانوان در ورزشگاه حاضر شد.

او درباره مشکلات فوتبال بانوان در ایران می گوید: برای کسب تجربه و آشنایی با اطلاعات روز فوتبال بانوان، مربیان و فوتبالیست‌ها باید مسابقات فوتبال زیادی تماشا کند و هر بازیکن جوانی حتماً باید الگویی را برای خود انتخاب کند. با وجود اینکه من هم از کشوری فوتبالی هستم اما شرایط فوتبال برای بانوان در کشور من هم سخت است و این تنها ایرانی‌ها نیستند که شرایط سختی دارند.

صحبت های پاتریشیا و پیشنهاد جالب او به بازیکنان فوتبالیست درباره انتخاب یک الگو، می تواند اتفاقی مهم و کلیدی برای نسل کنونی و به ویژه آینده فوتبال بانوان ایران باشد. بانوان ایرانی که در سال های گذشته نمایش آنها باعث شده تا نام آنها بیش از همیشه شنیده شود، با پیشنهاد مشاور فنی تیم های ملی بانوان برای ادامه این مسیر نیاز به انتخاب یک الگو برای گام برداشتن در مسیر پیشرفت دارند.

پاتریشیا گنزالس درباره استعدادهای فوتبال ایران نیز اظهارات جالبی دارد. او در این باره می گوید: بازیکنان تیم ملی رده سنی جوانان ایران پتانسیل زیادی دارند و بازیکنان زیر 14 و 16 سال این تیم شرایط خوبی دارند و در آینده می‌توانند موفق شوند. چندین سال است که ایران تیم ملی بزرگسالان ندارد و خیلی سخت است آینده بزرگسالان را پیش‌بینی کنم اما رده‌های پایین‌تر اگر به همین منوال ادامه دهند موفقیت بیشتری دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voldn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از مربی اسپانیایی تیم بانوان (عکس)