تاریخ انتشار: 1396/09/14 20:01
اختصاصی| خبری از تشکیل جلسه نبود؛
کد خبر: 170722

اعتصاب بازیکنان برق جدید 48 ساعته شد/ مالک به تنگنا رسید!

علی رغم وعده رفع مشکلات و بازگشت بازیکنان به تمرینات برق جدید شیراز ، غیبت بازیکنان 48 ساعته شد.
اعتصاب بازیکنان برق جدید 48 ساعته شد/ مالک به تنگنا رسید!

 درحالی که تمرینات برق جدید دیروز برگزار نشد، دیشب روابط عمومی این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود که باتوجه به تشکیل جلسه میان نمایندگان بازیکنان و کادرفنی، توافقات صورت گرفته و فردا (یعنی امروز سه شنبه) تمرینات تیم پیگیری خواهد شد که شواهد نشان می‌دهد که این اتفاق نیفتاده و گویا جلسه ای برگزار نشده و اگر هم شده به این دلایل به نتیجه نرسیده است.

اولا اینکه اصلا تشکیل جلسه‌ای مابین نمایندگان بازیکنان و کادرفنی نبوده است و ثانیا، امروز (سه شنبه) نیز بازیکنان برق جدید حاضر به تمرین نشده‌اند و بازیکنان شهرستانی، در خانه‌هایشان هستند نه شیراز و اعتصاب بازیکنان برق، 48 ساعته شد.

محمدعلی تابع بردار مدیرعامل و مالک باشگاه برق جدید، درحالی از مسئولین ورزش استان شیراز خواستار کمک است که صد درصد از سهام این باشگاه شخصی است و هیچ توجیهی برای کمک گرفتن از مسئولین ورزش شیراز وجود ندارد. اگر چه اعتقاد داریم باید مدیران ورزشی و غیر ورزشی شیراز در جهت رفع مشکلات گام هایی بردارند تا این تیم خوب بتواند هم چنان امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد و باید دید سرنوشت این باشگاه موفق در این فصل از رقابت‌های لیگ یک، چگونه رقم خواهد خورد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7vpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه باشگاه برق جدید درخصوص اعتصاب بازیکنان
تمرینات از فردا پیگیری می‌شود؛

پیش بازی گل گهر-برق جدید؛ نسخه‌پیچی مهابادی!
اختصاصی| تقابل بازنده‌ها در سیرجان؛

بازیکن اسبق استقلال و نفت تهران به برق جدید پیوست
اختصاصی| اولین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک رقم خورد؛