تاریخ انتشار: 1396/11/24 17:53
کد خبر: 160170

لیگ یک/ باخت راه آهن مقابل بادران؛ ربیعی به سه امتیازی صدر رسید/ سنگین‌ترین شکست بیاتی‌نیا!

شاگردان ربیعی با بردی پر گل فاصله خود با صدر را کاهش دادند.
لیگ یک/ باخت راه آهن مقابل بادران؛ ربیعی به سه امتیازی صدر رسید/ سنگین‌ترین شکست بیاتی‌نیا!

 بادران تهران بعد از سه تساوی در هفته ای که نفت مسجد سلیمان شکست خورد موفق شد پیروزی پر گلی را کسب کند تا به این ترتیب فاصله این تیم با صدر جدول به عدد سه برسد.

شاگردان ربیعی نیمه اول را با گل مسعود ریگی به پایان رساندند اما در نیمه دوم با دبل علی خسروی نژاد  و کریم اسلامی موفق شدند با چهار گل حریف خود را از پیش رو بردارند تا تیره روزی های راه آهن همچنان ادامه داشته باشد. این شکست، سنگین‌ترین شکست تیم راه آهن با محسن بیاتی نیا می‌باشد.

بادران با این برد با 43 امتیاز فاصله خود را با نفت مسجد سلیمان 46 امتیازی به کمترین فاصله در هفته های گذشته رساند تا به این ترتیب با افول تیم فکری، شاگردان ربیعی باز هم برای حضور در لیگ برتر و فتح سکوی اول مدعی شوند.

راه آهن نیز با ادامه نتایج بد خود همچنان در انتهای جدول حضور دارد و به نظر می رسد باید از همین حالا سقوط این تیم را قطعی دانست.

ترکیب دو تیم؛

راه آهن: عرفان اسفندیاری - بهمن شیروانی - صادق نجفی - امیررضا بیات - عرفان گلستانی - آرمان قربان نژاد - مهران قاسمی - مسعود کیومرثی - محمد نیک نحال - یزدان کاکاوند - امیرحسین طاحونی

سرمربی: محسن بیاتی نیا

بادران: مهدی اسلامی - امیر حسین صدقی - بهروز افشار - ابراهیم کریمی - روح الله نعمتی - میثم مجیدی - مسعود ریگی - امیر میر بزرگی - حمزه خزیراوی - سعید واسعی - علی خسرونژاد

سرمربی: محمد ربیعی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynb8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر رشیدی: لطفا کمیته ضد دوپینگ به لیگ یک نظارت کند/ داوران دقت بیشتری داشته باشند
یک پنالتی راه آهن نادیده گرفته شد؛