تاریخ انتشار: 1395/11/28 03:23
عضو هیئت ژوری اتحادیه جهانی کشتی در گفت‌وگو اختصاصی با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 228822

چیدمان داوران بر اساس رقابت‌ تیم‌هاست

تئودروس هاماکوس از یونان عضو هیأت رئیسه اتحادیه کشتی جهان و نماینده uww درجام جهانی کشتی آزاد به عنوان نماینده این اتحادیه بر این رقابت‌ها نظارت خواهد داشت
چیدمان داوران بر اساس رقابت‌ تیم‌هاست

به گزارش – فرتاک ورزشی: محمدابراهیم امامی عضو هیئت ژوری اتحادیه جهانی کشتی و داور المپیکی کشتی ایران در اتحادیه جهانی و رئیس کمیته داوران داوران فدراسیون کشتی ایران گفت: کرمانشاه میزبان رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد درسال 2017 میلادی و هشت تیم برتر کشتی جهان است و فردا پنجشنبه راس ساعت 9 صبح سوت این رقابت‌ها زد می‌شود و کشتی‌گیران طی روزهای 28 و 29 بهمن در سالن امام خمینی(ره) شهرکرمانشاه درمقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

وی افزود: تیم‌های کشتی آزاد کشورهای؛ آذربایجان، گرجستان، روسیه، امریکا، ترکیه، ایران، مغولستان و هندوستان در دو گروه «A» و «B» به رقابت‌ می‌پردازند.

داورالمپیکی کشتی ایران گفت: کلینک داوری امروز عصر با حضور ابراهیم چیچی اغلو نماینده‌ی اتحادیه جهانی کشتی و عضو هیئت ژوری این رقابت‌ها درسالن کنفرانس هتل پارسیان تشکیل شد.

امامی ادامه داد: فیلم‌های آموزشی در این کلاس برای داوران شرکت کننده به نمایش گذاشته شد و ابراهیم چیچی اغلو آخرین متدها و روش‌ها روز دنیا و قوانین را برای داوران تشریح کرد و به پرسش‌های تخصصی داوران نیز پاسخ داد.

وی افزود:هرتیم یک داوربه عنوان نماینده دارد ولی ایران با توجه این که میزبان این رقابت‌هاست چهار داور بیشترسهمیه داد و  اردوان صاحباز استان(خوزستان داور درجه 1S قضاوت می‌کند و سایر داوران نیز محمد رحیم‌پور داور درجه یک بین‌المللی از استان کردستان شهرستان سقز، نیما صادقی داور درجه یک از استان مازندرا، مهدی آقاولی داور درجه یک و مسعود رستمی‌پو داور درجه یک  هر دو از استان تهرانسوت خواهند زد.

این عضو هیئت ژوری اتحادیه جهانی کشتی گفت: چیدمان داوران نیز بر اساس رقابت‌تیم‌ها خواهد بود و ازهیچ یک از داورانی که تیم‌شان مسابقه دارند قضاوت داده نخواهد شد.

امامی ادامه داد: تئودروس هاماکوس از یونان عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهان و نماینده uww درجام جهانی کشتی آزاد به عنوان نماینده این اتحادیه بر این رقابت‌ها نظارت خواهد داشت در این کلاس حضور پیدا کرد.

وی افزود: کلاس توجیهی برای سرپرستان و مربیان این هشتیم برتر جهان برگزار شد و قوانین و مقرارت هم برای‌شان تشریح شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران گفت: فردا در گروه «A» آذربایجان، گرجستان، روسیه، امریکا به مصاف هم می‌روند و در گروه«B» نیز کشورهای ترکیه، مغولستان، ایران وهندوستان به رقابت خواهند پرداخت.

گزارش: محسن‌عباسی‌فرد

عکاس: حمید حیرانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrdaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی آزاد جهان در کرمانشاه فردا
مدبر رئیس کمیته داوران کرمانشاهی در گفت‌وگو اختصاصی با فرتاک ورزشی:

مربیان و کشتی‌گیران آمریکائی هم از جنس آن مردمند
به بهانه رویداد قهرمانی کشتی آزاد جهان در کرمانشاه:

تکواندوکار  کرمانشاهی برنز کسب کرد
در رقابت‌های انتخابی آزاد تیم ملی دانشجویان کشور