تاریخ انتشار: 1397/11/07 19:41
کد خبر: 112294

محمدحسین باباگلی: بابت اخراجم از همه عذرخواهی می‌کنم/ دیدن هواداران موتور سوار من را به گریه انداخت

هافبک نفوذی تیم فوتبال خونه به خونه بابل بابت اخراجش در بازی با فجرسپاسی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
محمدحسین باباگلی: بابت اخراجم از همه عذرخواهی می‌کنم/ دیدن هواداران موتور سوار من را به گریه انداخت

 محمدحسین باباگلی هافبک خونه به خونه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با فجرسپاسی گفت: شرایط بازی آنطوری که ما آنالیز کردیم پیش رفت. می‌توانستیم در دقایق ابتدایی بازی به گل زودهنگام برسیم اما با بدشانسی و بداقبالی نتوانستیم گل بزنیم. با اخراج آقای میثاقیان به تیم ما شوک بدی وارد شد و به دنبال آن گل دوم را خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید. تا قبل از گل اول، موقعیت گلزنی به حریف ندادیم مگر ضربات شروع مجدد. آنها سوار بازی بودند اما نتوانستند موقعیتی روی دروازه ما خلق کنند و عقب نشینی ما با برنامه بوده است و اینگونه نبوده که بخاطر فشار فجرسپاسی باشد.

وی درخصوص اخراجش از بازی گفت: در صحنه اولی که کارت زرد گرفتم مسحتق آن نبودم. داور می‌توانست مدیریت کند و اگر به من کارت داد، به بازیکن فجر نیز می‌بایست کارت می‌داد. بازیکن فجر به من هل داد و لگد زد ولی به او کارتی نداد. این بخاطر فشار هواداران و کادرفنی حریف بود. روی کارت زرد دوم نیز هدفم کمک به تیم بود که خواه ناخواه توپ به دستم برخورد کرد و کارت زرد درست بود ولی از عمد این کار را نکردم. از مسئولین باشگاه، هواداران و کادرفنی عذرخواهی می‌کنم و دریافت کارت قرمز ماحصل بی‌تجربگی و جوانی من بود. 

باباگلی درخصوص آینده خونه به خونه گفت: شک نکنید تیم ما در لیگ خواهد ماند. شاید باور نکنید اما تمام فکر و ذکر ما رسیدن به نیمه بالای جدول است. تمام هدفگذاری باشگاه با این منوال دارد پیش می‌رود و مطمئن باشید این تیم سقوط نمی‌کند مگر اینکه تیم از جاهای دیگر ضربه بخورد و مسیر خود را گم کند اما با درایت مسئولین باشگاه و کادرفنی این تیم به جایگاه خود برخواهد گشت. متاسفانه از بس برنامه مسابقات بد چیده شده، ما از 7 بازی آینده، 6 بازی خارج از خانه خواهیم داشت که همین موضوع کار ما را سخت تر خواهد کرد.

وی با انتقاد تند از مسئولین ورزش شهر و استان خاطر نشان کرد: تیم ما در ورزشگاه کیاکلا غریبه است. بعد از بازی با شهرداری ماهشهر، من در مسیر بازگشت از ورزشگاه به سمت بابل بودم، دیدم جوانان شهر به سمت خانه‌هایشان روانه می‌شوند و این مسیر 25 کیلومتری را در جاده مرگ با موتور سیلکلت طی می‌کنند تا ما نتیجه بگیریم.این صحنه را دیدم بغض کردم و گریه‌ام گرفت. کار هواداران را توجیه نمی‌کنم اما آنها نیز مجبور هستند زیرا عشق‌شان همین تیم خونه به خونه است. این تیم روزی فینالیست جام حذفی بوده و اگر اینطوری که هواداران حمایت می‌کنند مسئولین نیز پای کار باشند، عالی می‌شود. اگر اتفاقی برای هواداران در مسیر ورزشگاه رخ دهد چه کسی پاسخگو است؟ شاید اتفاقی نیز افتاده اما رسانه‌ای نشده. ترمیم ورزشگاه هفت تیر مگر چقد هزینه و زمان می‌خواهد که مسئولین نزدیک به یک سال است دارند در ورزشگاه کار می‌کنند و به نتیجه نمی‌رسند!

باباگلی در خاتمه عنوان داشت: تقدیر و تشکر می‌کنم از مسئولین باشگاه و آقای میثاقیان و هواداران باشگاه که همیشه در کنار ما بودند. حتی تیم که در انتهای جدول هست، باز هم از ما حمایت می‌کنند و دلگرمی ما محسوب می‌شوند. هواداران رفیق واقعی روزهای بد و خوب ما بودند و واقعا تیم به چالشی افتاده که به این وضعیت بیگانه است که برای همه ما سخت است و امیدوارم با کمک هواداران، از این چالش به سلامت عبور کنیم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvjee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا اکبر محمدی به مصلی‌نژاد بازی داد و باباگلی را نیمکت‌نشین کرد؟
اختصاصی| ضعیف‌ترین بازیکن خونه به خونه مقابل فجر؛

تصاویر/ دیدار فجرسپاسی شیراز و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛