تاریخ انتشار: 1395/06/19 11:15
اختصاصی/
کد خبر: 262522

تحلیل کامل دیدار خیبر خرم آباد-راه آهن/ عملکرد قابل تحسین پاشازاده در راه آهن

دو تیم خیبر خرم آباد و راه آهن تهران در لرستان به مصاف هم رفتند که راه آهن موفق شد در این بازی 2-0 پیروز شود.
تحلیل کامل دیدار خیبر خرم آباد-راه آهن/ عملکرد قابل تحسین پاشازاده در راه آهن

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، یاران علی نیکبخت در خیبر که در این بازی از هوادارانش بهره می جست و در پی آن بود تا حداقل در بازی خانگی خود امتیاز بگیرد، راه به جایی نبرد و مغلوب یاران پاشازاده شد.

این دیدار در مجموع یازده موقعیت خطرناک داشت و بازی نسبتا قابل قبولی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند که هفت موقعیت خطرناک برای راه اهن ثبت شد و چهار موقعیت مناسب نیز روی دروازه ی راه آهن و به سود خیبری ها به ثبت رسید.

پاشازاده در راه آهن گرچه در هفته های اول سردر گم بازی می کرد و به اصطلاح صحیح تر، سبک بازی در لیگ یک را نمی دانست، اما باگذشت شش هفته از این لیگ فرسایشی، به خوبی با سبک و سیاق لیگ یک آشنا شده است و رشد قابل قبولی را در سبک بازی این تیم مشاهده می کنیم.

راه آهن بازی را با شوت های پشت محوطه آغاز کرد. پاشازاده به خوبی درک کرد که روزبه سینکی گلر خیبر خرم آباد از را شوت از راه دور گل نمی خورد و تصمیمش را برای ادامه ی بازی تغییر داد و نفوذ ار کناره ها را در کار تیم خود پیاده کرد.

همین نفوذ از کنار ه ها سبب شد تا یک کرنر به دست بیاید و سانتر زیبای حمید طاهری فرد را کریم ابراهیمی تبدیل به گل اول این دیدار کند. خیبر که در باد این گل خوابیده بود گه گداری دست به حمله می زد، اما بی نتیجه بود.

نیمه مربیان را پاشازاده از صد نمره، نمره ی 99 گرفت. مهدی پاشا که خوبی می دانست تیم حریف فهمیده او از کناره ها قصد نفوذ دارد، سبک بازی اش را کاملا تغییر داد. این بار نفوذ ار عمق و شوت زنی از پشت محوطه ی جریمه.

یاران پاشازاده با اجرای دقیق برنامه ی تاکتیکی نیمه ی دوم، به خوبی توانستند بازی را برای تیم خود در بیاورند و با یک حرکت در عمق، توانستند یک پنالتی بگیرند با گل شدن این پنالتی 2-0 برند بازی شوند.

اما آن سوی میدان نیز خیبر به نسبت بازی های گذشته کمی ضعیف تر ظاهر شد. لرستانی ها گرچه توانستند چهار موقعیت مناسب را روی دروازه ی راه آهن صورت دهند، اما نبود یک هافبک خلاق که بتواند بازی را برای این تیم بچرخاند در این تیم حس می شود و باید دید نیکبخت در بازی های آینده از چه ترفند هایی در تیم خود استفاده می کند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yylym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه آهن بحران زده خیبر را شکست داد/ خیبر به کما رفت!
اختصاصی/