تاریخ انتشار: 1402/10/02 19:32
کد خبر: 1264573

اینتر 2-0 لچه: خیز بلند نراتزوری به سوی قهرمانی

اینتر موفق شد در هفته هفدهم رقابت‌های سری آ لچه را 2-0 شکست دهد.
اینتر 2-0 لچه: خیز بلند نراتزوری به سوی قهرمانی

به گزارش فرتاک ورزشی

اینتر در هفته هفدهم رقابت‌های سری آ به مصاف لچه رفت و موفق شد در خانه به پیروزی قابل قبول 2-0 دست پیدا کند.

نراتزوری از همان ابتدا، توپ و میدان را در اختیار گرفت و به میهمان رده دوازدهمی خود فشار آورد اما این تیم با وجود موقعیت‌های متعدد و شوت زنی‌های زیاد در محوطه جریمه به دلیل بی دقتی مهاجمانش به خصوص آرناتوویچ تا دقیقه 43 به گل نرسید.

1970367

درآستانه اتمام نیمه اول، اینتر توسط بیسک و روی ارسال هاکان چالهان اوغلو روی یک ضربه آزاد به گل رسید. بیسک با ضربه سر ارسال خوب چالهان اوغلو را به گل اولی اینتر تبدیل کرد.

 

در دقیقه 50 لچه می‌توانست صاحب یک ضربه پنالتی، به دلیل خطای هند آگوستو در محوطه، شود اما بعد از بررسی صحنه در VAR داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

در ادامه، یان سومر موفق شد ضربه گالو، مهاجم لچه را مهار کند تا تیمش به سبک بازی با بولونیا عافلگیر نشود.

1970370

در دقیقه 72، نیوکولو بارلا روی پاس پشت پا و تکنیمی دیدنی کارکو آرناتوویچ به محوطه جریمه نفوذ کرد و با دروازه‌بان لیچه تک به تک شد و گل دوم را به ثمر رساند.

1970369

در دقیقه 83 بازی برای لچه تقریبا تمام شد چرا که لامک بندا، وینگر این تیم به دلیل اعتراض به داور اخراج شد و تیمش را برای ده دقیقه پایانی 10 نفره کرد.

در انتهای بازی اینتر باز هم میتوانست به گل برسد اما ولادیمیرو فالکونه، دروازه‌بان الچه با یک دبل سیو، پاوارد و اصلانی را ناکام گذاشت.

اینتر در نهایت با همین دو گل به پیروزی رسید و توانست واکنش مناسبی به حذف در جام حذفی نشان دهد و اختلاف 4 امتیازی را در صدر با یوونتوس حفظ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66gr5z

آخرین اخبار