تاریخ انتشار: 1402/10/22 11:00
کد خبر: 1265864

پاسخ مثبت زیلینسکی به پیشنهاد اینتر

باشگاه اینتر یکی از خریدهای تابستانی مدنظر خود را قطعی کرده است.
پاسخ مثبت زیلینسکی به پیشنهاد اینتر

باشگاه اینتر موفق شد با یکی از سه بازیکنی که برای تقویت تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی برای فصل آینده مدنظر دارد، به توافق برسد. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ پیوتر زیلینسکی هافبک ناپولی به پیشنهاد اینتری‌ها پاسخ مثبت داده است و طبق توافق صورت گرفته بین طرفین انتظار می‌رود این بازیکن لهستانی در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به ترکیب نراتزوری اصافه شود.

پیش از این فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر داده بود که باشگاه اینتر در به دنبال نهایی کردن خرید سه بازیکن برای تابستان پیش‌ رو هستند که این سه بازیکن مهدی طارمی مهاجم پورتو، تیاگو ژالو مدافع لیل و پیوتر زیلینسکی هافبک ناپولی است. زیلینسکی 29 ساله که قرارداد فعلی‌اش با ناپولی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، برای تمدید قرارداد با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده است. این هافبک لهستانی که تابستان اخیر از باشگاه النصر هم پیشنهادی داشت، مورد توجه باشگاه یوونتوس هم قرار دارد.

در سوی دیگر استفانو سنسی هم که قرارداد فعلی‌اش با اینتر در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، به دنبال جدایی از این تیم است، این در حالی است که لسترسیتی به دنبال جذب این هافبک ایتالیایی است. نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی خبر داد؛ سنسی 28 ساله پس از صحبتی که با سیمونه اینزاگی داشته، حالا از پیوستن به لسترسیتی استقبال می‌کند. مذاکرات طرفین برای عقد قراردادی سه ساله آغاز شده و اینتر منتظر دریافت پیشنهادی رسمی از جانب لستر برای انتقال این بازیکن به جمع روباه‌ها در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjnod

آخرین اخبار