تاریخ انتشار: 1402/06/10 12:15
کد خبر: 278

خبر ویژه قنبرزاده؛ رونالدو و نیمار و بنزما به ایران می‌آیند

به گفته نایب رییس فدراسیون فوتبال، تیمهای پرسپولیس و سپاهان و نساجی، در ایران از حریفان عربستانی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی خواهند کرد.
خبر ویژه قنبرزاده؛ رونالدو و نیمار و بنزما به ایران می‌آیند

بعد از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این نگرانی وجود آمد که به خاطر نبود سیستم VAR در ایران و الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا به استفاده از این تکنولوژی از همان ابتدای ACL، خبری از میزبانی تیمهای ایرانی در آسیا نباشد اما سرپرست وزارت ورزش اعلام کرد که VAR برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ایران خواهد آمد تا مشکلی از این بابت نباشد.

مورد دیگر، بحث بازی تیمهای ایرانی و عربستانی بود. با توجه به مصوبه چند سال قبل کنفدراسیون فوتبال، بازی نمایندگان ایران و عربستان، باید در کشور ثالث برگزار شود منتها با توجه به ازسرگیری روابط دو کشور، این امیدواری وجود دارد که مشکلی برای سفر نمایندگان ایران به عربستان نباشد.

در شرایطی که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا، تکلیف این موضوع را 14 شهریور مشخص کند، منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال که مهمان برنامه ورزشگاه است، مدعی شد که تیمهای عربستانی و ستارگانی نظیر رونالدو و بنزما و سادیو مانه قطعا به ایران سفر خواهند کرد.

به گفته او، قرار است تفاهمی بین فدراسیون فوتبال ایران و عربستان امضا شود و این تفاهم‌نامه، باعث خواهد شد که مصوبه AFC درباره بازی نمایندگان دو کشور در زمین بی‌طرف، برداشته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/84bav3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا منتفی شد