تاریخ انتشار: 1402/09/25 13:39
کد خبر: 1263930

آنچلوتی: حکم سوپرلیگ می‌تواند تاریخی باشد و دنیای فوتبال را تغییر دهد/ برای تمدید قراردادم وقت هست

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با ویارئال و البته پروژه سوپرلیگ اروپا صحبت کرد.
آنچلوتی: حکم سوپرلیگ می‌تواند تاریخی باشد و دنیای فوتبال را تغییر دهد/ برای تمدید قراردادم وقت هست

کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لالیگای اسپانیا پذیرای ویارئال خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: در مورد اینکه فردا کدام دروازه‌بان در ترکیب اصلی باشد، تصمیم‌گیری کرده‌ام. واضح است که کپا و لونین مرا در مورد انتخاب ترکیب تیم دچار تردید می‌کنند، چون هر دوی آنها بسیار خوب هستند. من اما نمی‌خواهم بگویم چه کسی فردا در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد، چون هنوز با آنها صحبت نکرده‌ام.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «در صورتی که قراردادتان تمدید شود، این می‌تواند هدیه کریسمسی برای شما باشد؟»، اظهار داشت: من پیش از این هدیه‌ام را گرفته‌ام و آن سرمربی رئال مادرید بودن است. این مهمترین چیز است. در مورد تمدید قرارداد هم هنوز وقت داریم.

وی درباره اینکه کدام بازیکنان پنالتی‌زن‌های تیمش هستند، خاطرنشان کرد: فصل گذشته بنزما و مودریچ مسؤل زدن پنالتی‌ها بودند و این فصل مودریچ و خوسلو پنالتی‌زن‌های ما هستند و اولویت زدن پنالتی هم بستگی به این دارد که کدامیک در زمین حضور داشته باشند. ما در حال کار کردن روی این مورد هستیم.

وی همچنین درباره پروژه سوپرلیگ اروپا که قرار است در تاریخ 21 دسامبر (30 آذر) حکم الزام‌آور دیوان دادگستری اروپا در مورد این پرونده صادر شود، گفت: حکم سوپرلیگ می‌تواند تاریخی باشد و دنیای فوتبال را تغییر دهد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

کارلتو درباره احتمال دعوت شدن دوباره‌ تونی کروس به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان اظهار داشت: اگر تونی به تیم ملی آلمان بازگردد، آنها بابت داشتن یکی از بهترین هافبک‌های جهان خوش‌شانس خواهند بود.

رئال مادرید که در حال حاضر با 39 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد، از ساعت 23:30 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف ویارئال خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbo9n8

آخرین اخبار