تاریخ انتشار: 1401/06/02 18:25
کد خبر: 17409

حسینی: امیدوارم از بازی قبلی درس گرفته باشیم/ باید به مسجد سلیمان کمک کنیم نه اینکه محرومش کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم با درس گرفتن از بازی قبلی کیفیت واقعی خود را مقابل نفت مسجد سلیمان نشان بدهیم.
حسینی: امیدوارم از بازی قبلی درس گرفته باشیم/ باید به مسجد سلیمان کمک کنیم نه اینکه محرومش کنیم

 مجتبی حسینی درمورد دیدار نفت مسجد سلیمان و پیکان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به نتیجه بدی که هفته قبل گرفتیم سعی کردیم در طول هفته از لحاظ روحی و جسمانی روی بچه‌ها کار کنیم. سعی کردیم نقاط ضعف خود را در بازی قبلی ببینیم و خودمان را برای یک بازی خیلی مشکل دیگر مقابل تیم خوب نفت مسجد سلیمان آماده کنیم.

وی افزود: امیدوارم بچه‌ها بتوانند با درس گرفتن از بازی قبلی، کیفیت واقعی خود را مقابل نفت مسجد سلیمان بروز بدهند. فقط باید به یک نکته اشاره کنم و آن هم میزبانی شهر مسجد سلیمان است‌. میزبانی حق مسلم این تیم و مردم خوب این شهر است زیرا تنها دلخوشی مسجد سلیمان همین تیم نفت است‌.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: سالی که در مسجد سلیمان کار کردم از نزدیک شاهد بودم مردم چه قدر به نفت علاقه مند هستند و چه قدر این تیم می‌تواند حال مردم شهر را خوب کند. امیدوارم مسئولان نگاه بهتری به امکانات مسجد سلیمان داشته باشند و به این تیم و امکاناتش کمک کنند‌. فکر می‌کنم با توجه به کیفیت خوب و استاندارد زمین استادیوم شهید بهنام محمدی هیچ مشکلی برای برگزاری بازی وجود ندارد و باید سعی به این شهر کمک کنیم نه اینکه محرومش کنیم.

حسینی درباره ویژه بودن بازی با نفت با توجه به سابقه حضورش در این تیم، پاسخ داد: بله‌. با توجه به نتیجه ضعیفی که هفته قبل کسب کردیم حساسیت بازی برای پیکان بیشتر شده اما در کل فلسفه ما ارائه یک فوتبال خوب است‌‌. امیدوارم فوتبال خوب و قوی انجام بدهیم و در ادامه ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی درباره نفرات غایب پیکان مقابل نفت، توضیح داد: یکی از مدافعان پیکان آسیب دیده است و فکر نمی‌کنم به این بازی برسد‌.

سرمربی پیکان تصریح کرد: باید از هواداران خوب مسجد سلیمان که همیشه به من لطف داشتند تشکر کنم و امیدوارم فردا دیدار خیلی خوب و تماشاگر پسندی انجام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gda9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر ساعت بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته سوم