تاریخ انتشار: 1399/07/13 14:17
کد خبر: 53792

رکابزن ملی پوش سپاهان ، فرهنگ پهلوانی را معنا بخشید

رکابزن ملی پوش سپاهان ، فرهنگ پهلوانی را معنا بخشید

به گزارش خبرگزاری فرتاک اصفهان ، امیرحسین جمشیدیان ،عضوتیم دوچرخه سواری این باشگاه در راستای مسئولیت های اجتماعی ، در یک اقدام خیرخواهانه مدال طلای خویش را به یک خانواده بخشید.

رکابزن ملی پوش فولادمبارکه سپاهان ، مدال طلای اخیر خود ، که در مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاهای ایران کسب کرده بود را به خانواده مرحومه زینب جعفری که از استعدادهای برتر دوچرخه سواری استان اصفهان بود و چندی پیش براثر سانحه تصادف به لقا الله پیوست ، تقدیم نمود.

در این مراسم که با حضور کادر فنی تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان ،ریاست هیات دوچرخه سواری شهرستان فلاورجان، شهردار و برخی از اعضای شورای شهر قهدریجان در منزل آن مرحومه برگزار گردیدضمن قرائت فاتحه وطلب مغفرت برای زینب جعفری ، امیرحسین جمشیدیان مدال طلای تایم تریل جاده را که اخیرا در مسابقات لیگ برتر کشور در تبریز همراه با تیم دوچرخه سواری فولادمبارکه سپاهان کسب کرده بود را به خانواده مرحومه زینب جعفری تقدیم نمودندتا بار دیگر فرهنگ پهلوانی ارزش های خود را نمایان سازد.

متاسفانه عدم رعایت فاصله عرضی یک ونیم متر از سوی برخی رانندگان نسبت به دوچرخه سواران در جاده ها، باعث ایجاد حوادث ناگوار شده است.

امید است رعایت صحیح مقررات راهنمایی ورانندگی در جادها ، باعث بالا رفتن سطح ایمنی وکاهش حوادث گردد.

photo_2020-10-04_12-57-05

photo_2020-10-04_12-55-37

photo_2020-10-04_12-57-00

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkgwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسب مقام سوم تیمی سپاهان اصفهان
دومین مرحله لیگ برتر استقامت کشور